Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناورینرم افزار موبایل و تبلت

اپلیکیشن پیام‌ رسان Allo گوگل آغاز به کار خواهد کرد

اپلیکیشن پیام‌ رسان Allo گوگل در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که در ماه” می ” گذشته در جریان کنفرانس I/O گوگل  اعلام شد که این شرکت قصد دارد یک اپلیکیشن حرفه ای برای انجام عملیات پیام رسانی منتشر کند و حالا زمان انتشار آن فرا رسیده است. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری از این اپلیکیشن ارائه خواهیم کرد.

در زمان های گذشته که قابلیت ارسال پیام کوتاه به تلفن های همراه اضافه شده بود ، بسیاری از این آن رضایت داشتند چراکه با این قابلیت می شد تنها با فشار دادن چند دکمه پیام مورد نظر را به مخاطب ارسال کرد . اما حالا با پیشرفت تکنولوژی کاربران دوست دارند همیشه دکمه های کمتری را فشار و یا لمس کنند . گوگل هم با طرح همین مشکل اقدام به ساخت اپلیکیشنی کرده که دیگر کمتر نیاز است تا تایپ کنیم .

اپلیکیشن پیام‌ رسان Allo دارای هوش مصنوعی بوده و با بررسی پیامی که به شما ارسال شده می تواند جواب های پیشنهادی را به شما نشان دهد . البته کیبرد قبلی گوگل هم تقریبا چنین ویژگی داشت اما با این تفاوت که در آن ، کیبرد با توجه به لغت قبلی نوشته شده لغت بعدی را پیشنهاد می داد .

اپلیکیشن پیام‌ رسان Allo حتی دارای یک سیستم یادگیری بوده و می تواند با توجه به دیگر پیام هایی که ارسال می کنید پیشنهاداتی هم ارائه دهد .  در دیگر قابلیت این اپلیکیشن در این است که با Google Assistant در ارتباط بوده و می توانید از او درخواست کنید که برای پاسخ به پیامک ارسال شده پیشنهاداتی بدهد .

خب با توجه به چنین قابلیت هایی قطعا عمل تایپ بسیار کاهش خواهد یافت اما یک مسئله اساسی این است که گوگل تا چه حد به حریم شخصی افراد احترام گذاشته به اطلاعات موجود در این نرم افزار نفوذ نخواهد کرد .

گذشته از این ها بنظر شما این تکنولوژی تا چه حد می تواند پیشرفت کند ؟ چقدر زمان باقیست تا به جایی برسیم که برای پساخ به یک پیامک تنها کافی باشد به آن فکر کنیم ؟!

باهم در میهن پست تصاویری از اپلیکیشن پیام‌ رسان Allo گوگل را تماشا خواهیم کرد.

 

دانلود از google play منبع : theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا