Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

دستبند محافظ کودک Kiddo با کارایی آنالیز سطح سلامت

آنالیز سطح سلامت فرزندان با دستبند محافظ کودک Kiddo در حالی امکان پذیر خواهد شد که دانشمندانی از سانفرانسیسکو و هنگ‌کنگ طی یک پروژه مشترک دستبندی ساخته اند که می تواند سلامت کودکان را مورد بررسی دقیق قرار دهد . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

همه پدران و مادران همیشه نگران وضیعیت سلامت فرزند خود هستند . این نگرانی همیشه وجود دارد که حالا سطح سلامت فرزند من نسبت به دیگر کودکان چگونه است . حالا دانشمندان به این فرکر افتاده اند که برای رفع این نگرانی ها وسیله ای اختراع کنند .

دستبند محافظ کودک Kiddo سطح سلامت کودک را مورد بررسی دقیق قرار داده و اطلاعات را به اپلیکیشنی که همراه دستبند ارائه خواهد شد ارسال می کند .نام این دستبند جدید Kiddo بوده و اولین گچت پوشیدنی است که برای آنالیز سلامت کودکان ساخته شده .

دمای سطحی  پوست و ضربان قلب کودک از مهم ترین اطلاعاتی است که دستبند Kiddo روی نرم افزار مربوطه ارسال خواهد کرد . اما دیگر داده ای  که Kiddo می تواند آن را به پدر و مادر ارسال کند ، میزان استرس کودک است . بسیاری از پدر و مادر ها اطلاعی از احساسات کودک خود ندارند و استرس یکی از مخرب ترین این احساسات است .

جالب است بدانید ۷۲ درصد از کودکان دارای رفتارهای منفی استرس‌ زا هستند اما تنها ۲۰ درصد از پدران و مادران از این مسئله آگاهی دارند . استفاده از فناوری های نوین برای مراقبت از کودک باعث خواهد شد آنها صحیح تر و البته سالم تر رشد کنند ، چراکه مراقبت با کمک این فناوری ها از راه دور بصورت نظارتی بوده و کودک از  نگرانی ها و مراقبت های مستقیم پدر و مادر احساس فشار نخواهد کرد .

دستبند Kiddo برای کودکان بین ۳ تا ۱۰ سال تهیه شده و دارای رنگ و ظاهری بسیار جذاب است تا کودک به آن علاقمند شده و با آن ارتباط بگیرد .

باهم در میهن پست تصاویری از دستبند محافظ کودک Kiddo را تماشا خواهیم کرد.

 

منبع : inventorspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا