گوناگون

کیفیت ارایه خدمات اورژانس رضایت بخش نیست/ نبود بالگرد عملیات امداد و نجات در آذربایجان شرقی

روزبه رجایی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بالگرد عملیات امداد و نجات در آذربایجان شرقی وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به زلزله خیز بودن این استان به ویژه کلانشهر تبریز هیچ بالگرد عملیات امداد و نجات وجود ندارد.  

وی در ادامه به تعدادی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد اشاره کرد و گفت: در آذربایجان شرقی هلی کوپتر مناسب، باند و خلبان توانا وجود ندارد و در صورت حل این کمبودها می توانیم به عنوان استان نمونه در کشور در زمینه نجات فوری در حوادث باشیم.

رجایی با اشاره به مهم ترین مشکلات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: نبود جذب نیروی انسانی مهم ترین مشکلات مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان است و در حال حاضر 20  پایگاه آماده حوادث و فوریت های پزشکی با تجهیزات موجود، به علت کمبود نیروی انسانی تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی افزایش کیفیت خدمات اورژانس را یکی از مهم ترین برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی دانست و افزود: در حال حاضر کیفیت خدمات اورژانس رضایت بخش نیست و این امر در سال های گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود که امسال قرار است توجه ویژه ای بر این امر داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا