گوناگون

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و تفریحی در استان مرکزی

ناصر شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کارگران بعنوان نیروهای مولد جامعه در حیات 35 ساله انقلاب اسلامی همواره پای ارزشهای نظام ایستاده اند و در سنگر جهاد اقتصادی به کشور خدمت کرده اند.

وی اظهارداشت: برنامه های امسال هفته کار و کارگر با محوریت ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ پیش بینی شده و هدف آن تاکید مجدد بر مشارکت جمعی در اقتصاد درونزا و تولید ثروت و اشتغال با ارتقای فرهنگ کار و تولید است.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهارداشت: برنامه های این هفته با حضور تشکلها، کارفرمایان و بسیج کارگری و دستگاه های تابع با شکوه خاص در استان اجرا خواهد شد.

شیخی برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده روی، تجلیل از 34 کارگر، تلاشگر، گروه کار و واحدهای تولیدی نمونه، دیدار کارگران نمونه بامقام معظم رهبری و ریاست جمهوری را از مهمترین برنامه های این هفته در استان بیان کرد.

وی  غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای کارگر /دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه در استان، عیادت از بازنشستگان و کارگران بستری در بیمارستان، تجلیل از کارگران بسیجی نمونه ، بازدید از مراکز مهارت آموزی و کارآفرینی آموزشی فنی وحرفه ای و برگزاری جشن بزرگ کارگری را از دیگر برنامه های هفته کارگر در استان عنوان کرد.

 پنجم تا یازدهم اردیبهشت بعنوان هفته کارگر نامگذاری شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا