گوناگون

گزارش تمرين تمرين تيم ملي

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، شاگردان کي‌روش پيش از ديدار افتتاحيه جام جهاني تمرين خود را در کمپ يواخيم گراوا برگزار کردند.

* در اين تمرين که برخلاف هواي ابري صبح در هواي نسبتا آفتابي و گرم‌تر برگزار شد، بازيکنان تمرينات خود را با دويدن و گرم کردن بدون توپ در زمين تمرين کمپ آغاز کردند. از نکات جالب توجه حضور هاشم بيک‌زاده در تمرين و گرم کردن با ساير بازيکنان بود. بيک‌زاده پس از گرم کردن و در زمان انجام تمرينات تاکتيکي بازيکنان به همراه برونو و لوسيانو، مربيان تجزيه و تحليل بدني به صورت اختصاصي تمرين کرد.

* بازيکنان تيم ملي پس از گرم کردن با توپ، به زمين اصلي کمپ آمده و تمرينات اختصاصي و تاکتيکي خود را در زمين کوچک و با فوتبال فشرده ادامه دادند.

* در تمام طول تمرين تيم ملي و با توجه به شروع مسابقات جام جهاني و اينکه مسابقه افتتاحيه جام جهاني بين تيم‌هاي برزيل و کرواسي در شهر سائوپائولو برگزار مي شد، صداي انفجار مواد محترقه در اطراف کمپ و البته تا دوردست‌ها و به خصوص پس از به ثمر رسيدن گل براي برزيل شنيده مي شد.

* همانطور که پيش از اين هم اعلام شده بود، بازيکنان تيم ملي يک نيمه از ديدار تيم‌هاي برزيل و کرواسي را در کمپ و نيمه دوم را در هتل محل اقامت و به صورت دسته جمعي و با حضور همه اعضاي تيم و کادر فني تماشا کردند.

* پس از اتمام تمرين بختيار رحماني و دنيل داوري با رسانه هاي حاضر و تلويزيون فيفا مصاحبه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا