گوناگون

مارسلو: با حمايت فوق‌العاده هواداران‌ برنده شديم

تيم ملي فوتبال برزيل بامداد امروز (جمعه) موفق شد در ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 با نتيجه 3 بر يک از سد کرواسي بگذرد و اولين گام خود را در اين رقابت‌ها محکم بردارد. در اين بازي مارسلو، مدافع سلسائو با گل به خودي که در دقيقه 11 به ثمر رساند براي لحظاتي تماشاگران ميزبان را شوکه کرد ولي شاگردان فيليپه اسکولاري در ادامه با حمايت تماشاگران‌شان به بازي بازگشتند و نتيجه را به سود خود به پايان بردند.

به نقل از تسنيم، مارسلو پس از پيروزي برزيل مقابل کرواسي در ديدار افتتاحيه گفت: پس از اشتباهي که مرتکب شدم با خودم گفتم که بهتر است آرام باشم و اوضاع را براي تيمم دشوارتر نکنم. اگر سرم را پائين مي‌انداختم و نااميد مي‌شدم کار براي‌مان سخت‌تر مي‌شد.

وي با تمجيد از تماشاگران حاضر در ورزشگاه کورينتيانس سائوپائولو گفت: تماشاگراني که در ورزشگاه بودند پس از اشتباهي که مرتکب شدم به خوبي حمايتم کردند و نام مرا صدا زدند. هم‌تيمي‌هايم هم پيشم آمدند و با دلداري که دادند باعث شدند تا سرم را مجدداً بالا بگيرم. همين باعث شد تا خيلي زود به بازي برگردم.

مدافع رئال‌مادريد در پايان خاطرنشان کرد: چنين اشتباهاتي در فوتبال اتفاق مي‌افتد. ما بازي را مقابل کرواسي کمي بد آغاز کرديم ولي در ادامه با وجود حمايت فوق‌العاده هواداران‌مان بود که پيروزي رسيديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا