گوناگون

گزارش نخستين تمرين تيم ملي در برزيل

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، نخستين تمرين تيم ملي در سايه تدابير امنيتي خاص از هتل تا کمپ تيم ملي برگزار شد.

بازيکنان تيم ملي روز پر مشغله‌اي را در بدو ورودشان به برزيل پشت سر گذاشتند. بنا بر اعلام قبلي برنامه هر روزه تيم ملي، بازيکنان پس از انجام اقدامات متعدد مانند امضاي لباس و توپ براي موزه فيفا، شرکت در کلاس‌هاي آموزشي و توجيهي، تهيه عکس و فيلم و صرف ناهار در هتل محل اقامتشان، بعدازظهر چهارشنبه و با حضور پليس ايالتي و فدرال برزيل و با حضور تيم اسکورت شامل چندين خوردوي پليس و تعداد زيادي پليس موتورسوار به محل تمرينات خود در باشگاه کورينتيانس رفته و ضمن آشنايي با کمپ تمريني خود که از مجهزترين باشگاه‌هاي برزيل به لحاظ امکانات مختلف تمريني و بخصوص پزشکي ورزشي و بدنسازي است، به مدت دو ساعت تمرينات خود را زير نظر کادر فني پيگيري کردند.

تمرين امروز در سالن بدنسازي و با انجام کارهاي فيزيکي آغاز شد و پس از انجام تمرينات مختلف در سالن، بازيکنان در محل زمين چمن کمپ حاضر شده و تمرينات خود را با کار با توپ و سپس تمرين در زمين کوچک ادامه دادند.

– تعداد زيادي از رسانه‌هاي محلي براي پوشش خبري تمرين تيم ملي در محل کمپ حاضر شدند.

– در محل تمرين همه تيم‌هاي شرکت کننده يک خودروي اورژانس با تجهيزات کامل و به صورت تمام وقت از سوي فيفا حضور دارد.

– پس از تمرين تيم ملي و در زمان بازگشت به هتل صحنه بسيار جالبي توسط پليسهاي موتورسوار ايجاد شده بود. پليس هاي موتورسوار با ايجاد راه بندهايي در ورودي اتوبان، باعث بوجود آمدن کيلومترها ترافيک فشرده شده بودند تا براي عبور تيم ملي ايران مشکلي وجود نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا