Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گلکسی نوت 8 سامسونگ هفته آینده رسما معرفی خواهد شد + عکس

گلکسی نوت 8 هفته آینده در حالی رسما معرفی خواهد شد که این گوشی در بنچمارک AnTuTu دیده شد و توانست رکورد جدیدی به دست بیاورد. گوشی آزمایش شده همان مدلی است که به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و در آمریکا عرضه خواهد شد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

گلکسی نوت 8 سامسونگ در واقع با این تراشه به پردازنده هشت هسته‌ ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 مجهز شده است. گوشی جدید سامسونگ مدل دیگری هم خواهد داشت که در کشورهای دیگر عرضه می‌شود و از تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ و پرزدانده گرافیکی Mali-G71 برای آن استفاده شده است.

گلکسی نوت 8

براساس اطلاعات منتشر شده در AnTuTu گلکسی نوت 8 با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل مورد آزمایش قرار گرفته است. در واقع می‌توان دقت تصویر این گوشی را تغییر داد و آن را به حداکثر ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل رساند. همچنین مشخص شد که نوت 8 به ۶ گیگابایت رم مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشت آن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی دارد. اندروید ۷٫۱٫۱ هم روی آن نصب شده است.

گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی Super AMOLED مجهز شده که از نصب تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که امتیاز این تلفن همراه هوشمند در AnTuTu به ۱۷۹۰۰۰ رسیده است. برای مقایسه بد نیست به بگوییم که گلکسی اس 8 توانسته بود امتیاز ۲۰۵۰۰۰ را کسب کند.

 

منبع  playfuldroid

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا