Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

نگاهي به لومیا ۴۳۰ ارزانترين گوشي مایکروسافت + عكس

به گزارش ميهن پست – برند محبوب نوكيا را ديگر علاقه مندان به حوزه ي ديجيتال و بخصوص دوستداران گوشي هاي اين كمپاني به آرشيو ذهني خود سپردند چرا كه  ديگر اسمارت فوني با نام اين كمپاني تا اطلاع ثانوي توليد نخواهد شد و كساني كه هنوز دلداده ي برنده نوكيا هستند بايد محصول نوستالژيك خود را با برند ديگري بنام – مایکروسافت – را خريداري كنند تا شايد بتوانند رنگ و بويي از برند نوكيا  را حس كنند.lumia-430-2-620x344

در اين ميان مایکروسافت امروز از ارزان ترین لومیای خود با قیمت ۷۰ دلار رونمایی کرد.لومیا ۴۳۰ نشان دهنده عزم راسخ مایکروسافت برای افزایش نفوذ ویندوزفون در بازارهای نوظهور جهان است.

اسمارت فون ارزان قیمت لومیا ۴۳۰ مایکروسافت از نمایشگری ۴ اینچی با رزلوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل به همراه ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD (تا ۱۲۸ گیگابایت) بهره می برد. این گوشی مجهز به یک پردازنده ی دو هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۲۰۰ و یک گیگابایت حافظه رم است و مایکروسافت برای آن یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

lumia-430-1-620x698

لومیا ۴۳۰ هرچند ارزان قیمت‌تر از گوشی‌های لومیا ۴۳۵ و ۵۳۲ است، با این حال دارای کیفیت دوربین مشابهی با آن‌هاست. دوربین عقب این گوشی ۲ مگاپیکسل است که در جلو به VGA 0.3 مگاپیکسل تقلیل می‌یابد.لومیا ۴۳۰ همچین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را داراست.

مایکروسافت اعلام کرده که این گوشی را در آفریقا، خاورمیانه، هند، روسیه، قزاقستان و بلاروس به فروش خواهد رساند.اگر همچنان در انتظار معرفی یک گوشی بالارده هستید، باید تا تابستان منتظر بمانید. مایکروسافت مدتی قبل گفته بود که تا وقتی ویندوز ۱۰ را به مرحله نهایی نرساند، پرچمدار جدیدی را معرفی نخواهد کرد.

منبع:gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا