گوناگون

آخرین نظرات کی‌روش در مورد جدایی از ایران/ تا آخر عمر تلاش‌های بازیکنان در قلبم می‌ماند

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش در مراسم بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به تهران بعد از مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: از طرف تمام بازیکنان تیم ملی از شما که برای استقبال و خوشامدگویی به اینجا آمده‌اید، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خوشحالم توانستیم دست به دست هم داده و باعث افتخار آفرینی ایران شویم، تاکید کرد: تجربیات زیادی در فوتبال و از سراسر دنیا دارم. هرچند در کشوری مثل ایران باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید نداریم ولی اینجا عشق و علاقه مردم به فوتبال به شدت زیاد است و همین موضوع باعث موفقیت ما شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بدون نام بردن از بازیکن خاصی، در پایان گفت: نه تنها از تمام بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند، بلکه از آنهایی هم که در تمام مسیر صعود به جام جهانی با ما بودند و برای تیم ملی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

کی‌روش همچنین در ادامه صحبت‌هایش با دو کلمه فارسی “خیلی ممنون” از همه تشکر کرد و دوباره تاکید کرد: فکر می‌کنم بازیکنانم در جام جهانی فوق‌العاده بودند و باید به آنها احترام گذاشته و از زحمات‌شان قدردانی کرد.

وی در مورد مهم‌ترین دستاورد تیم ملی در جام جهانی اینگونه واکنش نشان داد: مهمترین دستاوردم از جام جهانی این بود که از قبل از حضور در این رقابت‌ها هیچ‌کس در مورد ایران صحبت نمی‌کرد اما ما توانستیم بعد از این جام یک احترام بین‌المللی به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه وظیفه ماست در زندگی و فوتبال هر روز بتوانیم جایگاه تیم ملی را ارتقا ببخشیم، یادآور شد: جا دارد بهترین آرزوها را برای تک‌تک شهروندان به خصوص هواداران فوتبال داشته باشم. از صمیم قلب از همکاری بازیکنان تشکر کنم و تا آخر عمر تلاش‌ها و این همکاری در قلبم خواهد ماند.

وی در خصوص وضعیت آینده کاری خود در تیم ملی هم اظهار کرد: از فدراسیون و علی کفاشیان تشکر می‌کنم که این فرصت بزرگ را 3 سال پیش به من داد تا سرمربی تیم ملی شوم.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که معنای این جمله شما خداحافظی از است؟، گفت:‌ در فوتبال خداحافظی وجود ندارد، وقتی همیشه در صلح به سر می‌برید. سفر فوق‌العاده‌ای داشتیم و همه چیز بسیار زیبا بود اگر از مد فوتبالی نتوانستم یک سری تصمیمات را اجرا کنم و یک سری موافق من نبودند از آنها عذرخواهی می‌کنم اما این فوتبال است و بار دیگر از صمیم قلب از همه کسانی که ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا