گوناگون

ساماندهی دریاچه بختگان ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سقایی جمعه شب در جمع مردم بخش آباده طشک با اشاره به وضعیت دریاچه بختگان تاکید کرد: ریزگردهای ناشی از خشک شدن دریاچه بختگان بر روی سلامت بچه های روستاها و بخش های اطراف این دریاچه تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات این دریاچه و دیگر دریاچه های استان فارس مجمع نمایندگان استان طرحی را به مجلس ارائه کرده است.

نماینده شهرستانهای نی ریز و استهبان تاکید کرد: با داد زدن در مجلس مشکلی برطرف نمی شود بلکه باید راه های اصولی را انتخاب و با همان روش حرکت کرد.

سقایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بخش آباده طشک آماده تبدیل شدن به شهرستان است، گفت: ایجاد راه مناسب و فعالیت دو دانشگاه در این منطقه زیر ساختها را برای تبدیل این بخش به شهرستان فراهم کرده است.

وی یادآور شد: تمامی بسترها آماده شهرستان شدن این بخش است که البته این طرح در حال حاضر منتظر استعلام هیئت وزیران است.

نماینده استهبان و نی ریز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با توجه به شناختی که از وضعیت اعتبارات دارم انتظاری برای راه اندازی پروژه جدید در این دو شهرستان نخواهیم داشت، گفت: قرار بود با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها شاهد توسعه بخش های مختلف در کشور باشیم اما متاسفانه تنها اتفاقی که روی داد توزیع نقدینگی در کشور بود.

سقایی تاکید کرد: در دولت قبل سالانه دو میلیون و 40 هزار بشکه نفت به فروش می رسید در حالیکه امروز فروش نفت ما به یک میلیون بشکه رسیده است.

وی تصریح کرد: باید توقعات خود را متناسب با داشته های دولت کنیم و به یاد داشته باشیم که این دولت در چه وضعیتی کار خود را شروع کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا