گوناگون

موج رونق سینمای جوان ایران از شهرستانها آغاز خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ایل بیگی عصر جمعه در مراسم اختتامیه هفته فیلم و عکس یاسوج اظهار داشت: بهترین شیوه کار در انجمن سینمای جوان مراجعه به خرد جمعی سینمای جوانی هاست و به همین خاطر در دوره جدید مدیریت سینمای جوان، از نیروهای پرورش یافته در سینمای جوان استفاده کردیم.

وی بیان کرد: آسیبی که در چند سال گذشته به انجمن وارد شد، ورود افرادی به انجمن بود که نسبتی با آن نداشتند و البته آنها نیز بی تقصیر بودند زیرا به آنها تکلیف شده بود.

ایل بیگی از تدوین نقشه راه انجمن سینمای جوانان با توجه به منویات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت و برنامه های بالا دستی خبرداد و اظهار داشت: تمامی فیلمهای تولیدی انجمن در سالهای 91 و 92 بازبینی شده و آسیب شناسی در خصوص تولید و آموزش در سینمای جوان انجام شده است.

IMG23390486

تولید آثار با هویت در انجمن سینمای جوان

رئیس انجمن سینمای جوانان کشور گفت: موج رونق سینمای جوان ایران از شهرستانهای کشور آغاز خواهد شد و مرکز تنها کار نظارت بر تولید را بر عهده خواهد داشت.

وی بر ساخت آثار با هویت در سینمای جوان تاکید کرد و افزود: باید به هویت و ریشه ها در تولید آثار توجه شود تا این آثار در کشور خودمان نیز دربرگیری بیشتری داشته باشد.

ایل بیگی تصریح کرد: چهره بدی از ایران در دنیا ساخته شده و باید با ساخت فیلمهای تاثیر گذار، این نگاه را تغییر داد.

رئیس انجمن سینمای جوانان کشور بر توجه به بازاریابی و اقتصاد فیلم کوتاه تاکید کرد و گفت: عرصه فیلم کوتاه باید در زمینه مالی به استقلال برسد.

وی همچنین خواستار معرفی توانمندیهای استانها از طریق فیلمسازان جوان شد.

ایل بیگی در پایان از تدوین شیوه های آموزش در انجام سینمای جوان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاههای فیلم یکی از رویکردهای اصلی در این زمینه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا