Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

آدرس رستوران های ارزان استانبول را قبل سفر به ترکیه یاد بگیرید ؟

یادگیری آدرس رستوران های ارزان استانبول همواره یکی از موارد مهم برای افرادی و گردشگرانی است که قصد دارند با کمترین هزینه یک سفر توریستی و بدون استرس داشته باشند.

قبل از معرفی و ارائه آدرس رستوران های ارزان استانبول بد نیست بدانید که از زمان های قدیم تا به امروز، استانبول یکی از نقاط سفر مهم برای گردشگران و توریست ها بوده است اما مسئله ای که از آن دوران تا امروز تغییر چشمگیری داشته است، تفاوت بیش از حد قیمت رستوران های استانبول است که به دلیل افزایش گردشگران، بالا رفته است. با این وجود برای صرف یک وعده غذای خوشمزه و با کیفیت در این شهر حتما نیاز نیست تا به یکی از رستوران های گران آن بروید. الی گشت به شما تعدادی از رستوران های ارزان استانبول را معرفی خواهد کرد.

رستوران اصلان (Aslan) استانبول 

رستآدرس رستوران های ارزان استانبولوران اصلان (Aslan) استانبول 
رستوران اصلان (Aslan) استانبول

رستوران اصلان در طبقه ی دوم ساختمانی مشرف به بازار بزرگ استانبول است. این رستوران که تاریخ بازگشایی و شروع به فعالیت آن به سال 1988 برمی گردد، غذاهای متنوعی دارد و منوی آن روزانه تغییر می کند. منوی رستوران اصلان شامل غذاهای گرم و سرد با هم است. یکی دیگر از نقاط قوت رستوران اصلان جدای از منوی متنوع، موقعیت قرار گیری خوب و قیمت ارزان، ماهی های سرو شده در آن است که بصورت گریل و یا خورش در غذاها استفاده می شوند و طعم خیلی خوبی دارند.

آدرس : Vezirhan Caddesi No. 70 Çemberlitaş

رستوران Fıccın استانبول

آدرس رستوران های ارزان استانبول
رستوران Fıccın استانبول

Fıccın   یکی از معدود رستوران های شهر استانبول است که غذاهای منطقه ی قفقاز را سرو می کند. اگر به این رستوران رفتید، حتما مانتی، دامپلینگ های پر شده با گوشت و سیب زمینی و بورک آن را که به شیوه ای متفاوت از بورک های استانبولی تهیه می شود، امتحان کنید.

این رستوران در خیابان استقلال قرار دارد و آدرس آن به شرح زیر است:

آدرس: İstiklal Caddesi Kallavi Sokak Beyoğlu

رستوران Çiya Sofrası استانبول

آدرس رستوران های ارزان استانبول
رستوران Çiya Sofrası استانبول

یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستوران های ارزان استانبول که در قسمت آسیایی شهر قرار گرفته است، رستوران Çiya Sofrası نام دارد. Çiya Sofrası دارای 3 شعبه است که هر 3 شعبه ی آن، غذاهای لذیذ یکسانی از مناطق متفاوت کشور ترکیه را سرو می کنند، طوریکه حتی خیلی از محلی های ترک هم نمی توانند بعضی از غذاها را تشخیص دهد. آدرس رستوران های ارزان استانبول

آدرس : Güneşli Bahçesi Sokak No. 43 Kadıköy

رستوران Adem Baba استانبول

رستوران Adem Baba استانبول
رستوران Adem Baba استانبول

رستوان آدم بابا که به سرو ماهی و غذای دریایی ارزان و با کیفیت معروف است، در محله ی Arnavutköy و در کنار آب قرار گرفته است. علاوه بر خوراک ماهی بی نظیرش، در ماه های زمستانی، تقریبا بهترین سوپ ماهی سرتاسر استانبول در این رستوران سرو می شود طوری که از صف های طولانی و شلوغ آن به راحتی می توان این موضوع را تشخیص داد. آدرس رستوران های ارزان استانبول

آدرس: Satış Meydanı Sokak No.2 Arnavutköy

رستوران Köfteci Ali Baba استانبول 

آدرس رستوران های ارزان استانبول
رستوران Adem Baba استانبول

در شهری که یکی از مشهورترین غذاهای سنتی آن کوفته است و رستوران های زیادی در آن وجود دارند که آن را سرو می کنند، رستوران Köfteci Ali Baba در بالای همه قرار دارد. تمام افراد سرشناس ترکیه، Köfteci Ali Baba را می شناسند و از مکان های مورد علاقه ی آنهاست. برای صرف یک کوفته ی خوشمزه و ارزان در این رستوران به خیابان Arnavutköy بروید.

آدرس: Arnavutköy Mahallesi Bebek Caddesi No.69

آدرس رستوران های ارزان استانبول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا