گوناگون

آرن داوودی مسابقات کاپ آسیا را از دست داد/ احتمال اعزام تیم ملی با 11 بازیکن!

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو روز مانده به اعزام تیم ملی بسکتبال به محل برگزاری مسابقات قهرمانی کاپ آسیا در ووهان چین، آرن داوودی با مشکل مصدومیت جدی از ناحیه زانو مواجه شد طوریکه با وجود حضور در ترکیب دوازده نفره تیم ملی، قادر به انجام سفر نیست.

در همین راستا بنا به نظر مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی و دستیاران ایرانی اش سجاد مشایخی به عنوان جایگزین وی انتخاب شد اما اعزام این بازیکن هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب اظهارداشت: مشایخی به دلیل خدمت سربازی با مشکل خروج از کشور مواجه است. البته تلاش‌مان این است که مشکل این بازیکن را برای همراهی تیم ملی در این سفر حل کنیم اما بعید هم نیست که به نتیجه نرسیم.

وی تاکید کرد: در صورتیکه مشکل مشایخی برای خروج از کشور حل نشود مجبور می‌شویم تیم ملی را با یازده بازیکن راهی چین کنیم که البته احتمال آن ضعیف است.

به گزارش مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا 21 تا 28 تیرماه در ووهان چین برگزار می‌شود. ایران که مدافع عنوان قهرمانی است در گروه در گروه A با تیم‌های چین، ژاپن، هـند و اندونزی همگروه است. ضمن اینکه تیم‌های فیلیپین، چین‌تایپه، اردن و سنگاپور نیز در گروه دوم قرار دارند. ازبکستان دیگر تیم حاضر در این گروه بود که انصراف داد.

برای حضور در این رقابت‎‌ها تیم ملی ایران روز دوشنبه عازم چین می‌شود. حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، ارسلان کاظمی، اصغر کاردوست، سامان ویسی، محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، بهنام یخچالی، یونس لاله‌زاده، روزبه ارغوان و محمد جمشیدی بازیکنانی هستند که در قالب ترکیب تیم ملی بسکتبال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا