گوناگون

آغاز مذاکرات گالاتاسراي براي جذب پراندلي

مسئولان باشگاه گالاتاسراي ترکيه با انتشار بيانيه‌اي در سايت رسمي خود اعلام کردند مذاکرات‌شان با چزاره پراندلي، سرمربي مستعفي تيم ملي فوتبال ايتاليا را آغاز کرده‌اند. سران گالاتاسراي به دنبال اين هستند تا پراندلي را جانشين روبرتو مانچيني کنند که به تازگي از سمت سرمربيگري اين تيم کنار‌ه‌گيري کرده است.

به نقل از تسنيم، در اين بيانيه‌ آمده است: مسئولان تيم فوتبال گالاتاسراي مذاکرات خود را با چزاره پراندلي ايتاليايي آغاز کرده‌اند. اطلاعات مربوطه به پيشرفت اين مذاکرات متعاقباً به اطلاع‌تان خواهد رسيد.

پراندلي که لاجوردي‌پوشان را 2 سال پيش به فينال يورو 2012 و به مرحله پاياني جام جهاني 2014 رساند پس از شکست آتزوري برابر اروگوئه در دور سوم بازي‌هاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 و حذف آن از گردونه رقابت‌ها، استعفا کرد.

مانچيني در ماه اکتبر سال 2013 جانشين فاتح تريم شد و پس از اينکه اين تيم را به عنوان نايب قهرماني سوپر ليگ و قهرماني جام حذفي ترکيه رساند با توافقي که با سران اين باشگاه داشت قراردادش را فسخ و از سمت خود کناره‌گيري کرد.

به خاطر ممنوعيت حضور فنرباغچه در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال گالاتاسراي در اين فصل به جاي اين تيم در اين رقابت‌ها حضور پيدا خواهد کرد به همين خاطر مسئولان باشگاه گالاتاسراي به دنبال مربي نامداري هستند تا حضوري پررنگ‌تر در اين مسابقات داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا