گوناگون

غلامي: با تمام قوا در لهستان بازي خواهيم کرد

به نقل از فدراسيون واليبال، عادل غلامي اظهار کرد: اگر بخواهيم در ميان قدرت‌هاي مطرح واليبال جهان حرفي براي گفتن داشته باشيم، بايد در لهستان هم از وجهه واليبالي خود دفاع کنيم و همانند بازي تهران مقابل حريف جدي بازي کنيم و نتيجه ديدار را به نفع خود به پايان برسانيم.

وي در خصوص مصدوميت “شهرام محمودي” گفت: شهرام براي تيم ايران وزنه اي محکم و جزو بهترين ها بود اميدوارم بتوانيم در مرحله نهايي رقابت هاي ليگ جهاني وي را نيز در ترکيب داشته باشيم.

غلامي افزود: با توجه به سفر طولاني که داشتيم تمريناتمان حالت ريکاوري داشت تا در برنامه آماده سازي فردا جدي تر و محکم تر کار را دنبال کنيم.

وي لهستان را يکي از تيم هاي قدرتمند جهان واليبال دانست و يادآور شد: بازي در لهستان مقابل تماشاگران اين کشور کار سختي خواهد بود آنها امسال ميزبان رقابت هاي قهرماني مردان جهان هستند پس در خانه خود براي دفاع از عناوين گذشته شان پرقدرت تر کار مي کنند.

دفاع وسط تيم ملي واليبال يادآور شد: در مسابقات ليگ جهاني امسال پرقدرت تر از سال گذشته ظاهر شديم چون تجربه بيشتري داشتيم شايد نوع اجراي بازي ها و افزايش تعداد رقابت ها تا حدودي خسته مان کرد ولي با توجه به تجربه اي که کسب کرده بوديم خيلي راحت با اين مقوله کنار آمديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا