گوناگون

ميرزاجانپور:کواچ روحيه جنگنده تيم راتقويت مي‌کند

به نقل از فدراسيون واليبال، مجتبي ميرزاجانپور اظهار کرد: روز گذشته تمرينات بسيار خوبي را داشتيم و امروز هم قرار است در کنار برنامه بدنسازي تمرينات کار با توپ هم در سالن محل برگزاري مسابقات داشته باشيم. به طور حتم فردا با قدرت کامل به مصاف حريف خواهيم رفت.

وي درباره صعود تيم ايران به مرحله نهايي و بازي‌هاي هفته هفتم ليگ جهاني اظهار داشت: فکر مي‌کرديم که چون صعودمان به مرحله نهايي مسجل شده، نتيجه اين 2 بازي اهميت چنداني در کارمان ندارد اما کواچ نظرش کاملاً با برخي بازيکنان در اين خصوص تفاوت دارد. وي معتقد است که به عنوان تيم اول گروه در فلورانس بازي مي‌کنيم و به همين خاطر بايد 2 ديدار پاياني مرحله مقدماتي مقابل لهستان را هم با نتيجه خوب ببريم. به همين خاطر براي کسب پيروزي ديگر به اين کشور آمده‌ايم.

دريافت کننده قدرتي تيم ملي واليبال کشورمان در ادامه تصريح کرد: در جلسه آناليزي که شب گذشته داشتيم بازي تيم‌هاي لهستان و برزيل را به طور کامل ديديم. لهستاني‌ها تماشاگران زيادي دارند که به طور حتم براي ديدن بازي ايران و لهستان هم به سالن مي آيند با توجه به اين مساله ما در اين هفته کار سختي را پيش روي داريم بايد بگويم که قطعا لهستاني ها به مراتب در خانه خود قدرتمندتر و با انگيزه تر از تهران بازي خواهند کرد.

ميرزاجانپور در خصوص مصدوميت شهرام محمودي و نبود وي در ترکيب تيم اعزامي به لهستان گفت: شهرام زماني مصدوم شد که با وي در اجراي تاکتيکها به اوج هماهنگي رسيده بوديم ولي متاسفانه آسيب ديدگي باعث شد که وي هم اکنون در ترکيب نباشد. اميدوارم هرچه سريع‌تر وضعيتش بهتر شده و در تمرينات و بازي هاي مرحله نهايي حاضر شود. قرار است رضا قرا به جاي محمودي در اين 2 ديدار در ترکيب تيم قرار بگيرد. وي با ما تمرين زيادي نداشته ولي به طور حتم مي‌تواند در اين 2 بازي تيم را به خوبي همراهي کند.

وي که براي نخستين بار حضور در مسابقات ليگ جهاني را تجربه مي کند، يادآور شد: من در مسابقات سال گذشته حضور نداشتم اما از سطح رقابتها بي خبر نيستم به طور حتم وضعيت فني رقابت هاي امسال بالاتر از سال گذشته است. تيم ايران در مسابقات 2013 مقابل برزيل با نتيجه 3 بر صفر شکست خورد اما امسال آنها را در خانه اذيت کرده و يک بازي هم شکستشان داديم. ملي پوشان ايران نشان دادند که مي توانند مقابل حريفان خود نتايج قابل قبولي به دست آورند.

وي تصريح کرد: متاسفانه برخي افراد بردهاي ايران در اين دوره از مسابقات ليگ جهاني را ضعف تيم هاي قدرتمند مي دانند در صورتي که اصلاً اين طور نيست. حريفان ما همانهايي هستند که هنوز در سطح جهان حرف هاي زيادي براي گفتن دارند و ما با تلاش، قدرت و بازي هاي حرفه اي خود آنها را شکست داده‌ايم.

دريافت کننده تيم ملي واليبال در خصوص فشردگي مسابقات ليگ جهاني گفت: خاصيت ليگ جهاني به فشردگي بازي هاي آن است. ما چون بازي هاي ليگ برترمان هم به صورت فشرده برگزار مي‌شود به اين وضعيت عادت داريم. البته بايد بگويم که خستگي هست منکر آن نمي شوم ولي چون هدفمان صعود به مرحله نهايي و کسب عنوان بود سختي ها تاثير چنداني روي کارمان ندارد.

وي کواچ، سرمربي تيم ملي را يکي از عوامل تاثيرگذار روي بالا رفتن جنگندگي تيم دانست و افزود: وي جزو مربياني است که براي بازيکنانش انگيزه سازي مي کند و با روحيه جنگنده اي که دارد ما را براي برد و شکست حريف تشويق مي کند و اصلاً برايش خستگي معنا ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا