گوناگون

آيت‌اللهي: مديريت تيم اميد با من است

هادي آيت‌اللهي در گفت و گو با فارس در مورد وضعيت تيم ملي اميد گفت: اردوي تست آمادگي جسماني بازيکنان تيم ملي اميد روز گذشته به پايان رسيد.اردوي بعدي تيم ملي اميد از روز يکشنبه برگزار مي‌شود.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود کادرفني تيم ملي اميد در جلسه روز گذشته کميته فني مشخص شده است عنوان کرد: مسعود مقيم، عليرضا دليخون، فرناندو کارواليو دستياران وينگادا در بخش فني هستند. دکتر قاسمي مربي بدنساز است. سعيد الهويي و حسن عسگري به عنوان آناليزور فعاليت مي‌کنند.

نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال درمورد سرپرست تيم ملي اميد عنوان کرد: وضعيت سرپرست را مشخص نکرديم اما مديريت تيم با من است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي تيم ملي اميد خاطرنشان کرد:بازي با اردن، ارمنستان و چين قطعي شده است و در تدارک بهترين شرايط براي تيم ملي اميد هستيم.

هادي آيت‌اللهي در مورد اينکه گفته مي‌شود هومن افاضلي احتمال دارد روي نيمکت تيم ملي اميد حاضر شود تصريح کرد: او کنار تيم حضور دارد و به عنوان مدير فني فعاليت مي‌کند. افاضلي به من هم کمک مي‌کند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قرار است در مسابقات آسيايي اينچئون با بازيکنان رده سني المپيک به ميدان بروند، تصريح کرد: فدراسيون قصد انجام اين کار را دارد و در برنامه ما اين موضوع گنجانده شده است.

آيت‌اللهي در مورد موافقت با برنامه‌هاي علي دوستي و احتمال سفر تيم ملي جوانان به آلمان و ترکيه يادآور شد: موافقت اوليه با اين برنامه‌ها انجام شده و تلاش مي‌کنم مسائل مالي به شرايط برگزاري اين اردوها را هم فراهم کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا