گوناگون

پيشنهاد فوشان چين به صمد نيکخواه

صمد نيکخواه بهرامي که در جريان ليگ دچار درد زانو شد به همراه مهمد بچيروويچ راهي اسلووني شده‌ تا يکي از پزشکان اين کشور کاپيتان تيم ملي بسکتبال ايران را تحت نظر بگيرد. نيکخواه‌بهرامي که به همراه ديگر ملي‌پوشان کليدي ايران روزهاي استراحتش را سپري مي‌کند براي کوتاه کردن دوران نقاهت خود به همراه بچيروويچ به اسلووني سفر کرده تا يک پروفسور شرايط بدني او را تحت نظر بگيرد.

نيکخواه‌ بهرامي در حالي راهي اين سفر شده که اين روزها با پيشنهاد تيم بسکتبال فوشان چين روبرو شده‌است. کاپيتان تيم ملي ايران فصل گذشته با فوجيان در ليگ چين حضور داشت و حالا ديگر تيم چيني به دنبال جذب وي است. البته فوجيان بعد از پايان فصل گذشته ليگ چين براي جذب صمد ابراز علاقه کرده‌بود و حالا اين پيشنهاد به طور رسمي ارائه شده‌ است.

مدير برنامه‌هاي صمد نيکخواه‌بهرامي با تاييد اين خبر به ايسنا گفت: فوشان پس از پايان فصل گذشته ليگ چين براي جذب صمد ابراز علاقه کرده بود و هم‌اکنون نيز منتظر هستيم تا وضعيت برگزاري فصل آينده ليگ چين و تعداد تيم‌هاي حاضر مشخص شود تا رايزني‌هاي اصلي را انجام دهيم.

او درباره کمپ صمد در سال جاري نيز گفت: امسال دومين دوره از کمپ صمد نيکخواه بهرامي نيز برگزار مي‌شود و هم‌اکنون در حال مهيا کردن شرايط هستيم. نسبت به سال گذشته تغييراتي داريم و قصد داريم روزهاي برگزاري را بيشتر کنيم. اين کمپ با همکاري باشگاه مهرام برگزار مي شود و انشالله به زودي زمان دقيق و برنامه‌ها را مشخص خواهيم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا