گوناگون

مهدي مهدوي: قول مي‌دهم تا امتياز آخر بجنگيم

مهدي مهدوي در آستانه ديدار تيم هاي ايران و برزيل در هفته چهارم ليگ جهاني واليبال اظهار کرد: به غير از تشکر از مردم عزيز ايران چيزي نمي‌توانم بگويم. هواداران واليبال خيلي به ما لطف دارند. حتي بعد از باخت هم از تيم ملي حمايت مي‌کنند. بايد روز جمعه کاري کنيم تا مردمي که به سالن مي‌آيند يا در خانه از طريق تلويزيون مسابقه را تماشا مي‌کنند، واقعا لذت ببرند. من خودم قول مي دهم که تا امتياز آخر بجنگيم تا مردم از کارمان راضي باشند. اگر هم برد باشد که چه بهتر.

به گزارش ايسنا، وي افزود: اگر بخواهيم شرايط و امکانات ايران و برزيل را مقايسه کنيم، قطعا شرايط حريف بهتر از ماست. آنها سالهاست که در سطح اول جهان بازي مي‌کنند و حرفه‌اي شده اند اما سال دوم حضور خود در ليگ جهاني را پشت سر مي گذاريم. اما اين غيرت ايراني است که اگر بخواهد مي‌تواند هر کاري را انجام دهد. ما واقعا فعل خواستن را صرف مي‌کنيم. هدف اصلي ما راهيابي به المپيک و رفتن روي سکو است. دوست داريم واليبال به آن جايگاه برسد و واقعا خستگي همه ما رفع شود.

پاسور تيم ملي واليبال درباره آمادگي جسماني و رواني تيم ملي پيش از هفته چهارم ليگ جهاني گفت: بايد اين شرايط سخت را پشت سر بگذاريم. يکي از خصوصيات اصلي ليگ جهاني همين است. تيم هاي مختلف بايد آمادگي خود را در سفرهاي طولاني و نقاط مختلف جهان حفظ کنند. اگر تيمي مي‌خواهد پيشرفت کند بايد تلاش کند. هيچ کاري بدون سختي پيش نمي‌رود. بعد از يک سفر 28 روزه به اروپا و برزيل واقعا خسته هستيم. واقعا ساعت خواب بازيکنان برهم ريخته است. اما بايد اين شرايط سخت را پشت سر بگذاريم و با آمادگي بار ديگر به مصاف برزيل برويم.

مهدوي با اشاره به سفر برزيل به تهران گفت: برزيل هميشه برزيل است. اين تيم در خارج از خانه بهتر بازي مي کند. آنها تيم بسيار حرفه اي هستند. حالا ديگر چيزي براي از دست دادن ندارند. با تمام توان در تهران براي برد مي جنگند. تلاش مي کنند که اين امتيازهايي را که از دست دادند، جبران کنند. پاسور برزيلي ها در مصاحبه اي گفته بود که در سه هفته ليگ جهاني به اندازه يکسال باختيم. معمولا تيم واليبال برزيل در طول يکسال سه الي چهار بار مي بازد. حالا آنها زير فشار زيادي هستند که ديگر نتيجه را واگذار نکنند. اين فشار مي تواند هم به نفع تيم ما باشد و هم به ضرر ما تمام شود. زيرا ممکن است حريف با استرس بيشتر بازي کند. از سوي ديگر ممکن است آنها تهييج شوند و بهترين بازي خود را انجام دهند. ما شرايط خيلي خوبي داريم. همه مطمئن باشند که حريف دست و پا بسته اي نخواهيم بود و تا امتياز آخر مبارزه مي کنيم.

پاسور تيم ملي در پايان گفت: بايد يکبار ديگر از مردم تشکر کنم. همچنين قدردان محبت رسانه ها هستم. در طول مدت سفر خارج از کشور خبرگزاري ها به ما انرژي مي دادند و اميد ما را بالا مي‌بردند. اميدوارم بتوانيم با کسب نتيجه خوب قدردان زحمات همه عزيزان باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا