گوناگون

اجرای طرح تعریض خیابان حافظ خرم آباد با جدیت دنبال می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهرابی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به موضوع تعریض خیابان های انقلاب و حافظ شهر خرم آباد اظهار داشت: طی ماه گذشته یک تیم را صرفا برای مطالعه طرح تعریض خیابان حافظ تعیین کرده ایم.

وی با بیان اینکه نسخه مطالعه طرح تعریض خیابان انقلاب را در برای دریافت منابع بخش خصوصی و اوراق مشارکت به وزارت کشور تحویل داده ایم، تصریح کرد: در این رابطه جلسات متعددی را با استاندار برگزار کرده ایم.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه موانع تعریض این خیابان باید به طور کامل برطرف شود، گفت: برای اجرای طرح تعریض خیابان حافظ شرکت عمران سازان استان لرستان ورود پیدا کرده است.

مهرابی یادآور شد: البته در کنار این امر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری نیز ورود پیدا کرده است و شهرداری شخصا برای پیشبرد این طرح ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه چند سرمایه گذار برای اجرای طرح تعریض خیابان حافظ ورود پیدا کرده اند، افزود: ما به دنبال این هستیم که با قدرت و شدت این کار را به پیش ببریم.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه در رابطه با تعریض خیابان انقلاب نیز اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد: طرح تعریض این خیابان مطالعه شده و یک نسخه آن را امروز برای تسریع در دریافت کمیسیون ماده پنج و اعمال ماده 9 تحویل داده ایم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا