گوناگون

احداث پارک در باغ سیب مهرشهر کرج

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از ایجاد تحولی عظیم در حوزه فضای سبز این شهر با احداث پارک در باغ سیب خبر داد.

عباس زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در حال حاضر توافقات اولیه برای واگذاری 70 درصد از باغ سیب به شهرداری کرج انجام شده و طی مراحل قانونی بعدی حدود چهار ماه طول می‌کشد.

وی افزود: بعد از توافق اولیه شهرداری با بنیاد جانبازان، تاکنون هیچ‌گونه تغییر و تحولی در باغ سیب انجام نشده و منتظر توافقات نهایی هستیم.

زارع خاطرنشان کرد: در حال حاضر باغ بسیار فرسوده است و متاسفانه در صورت عدم توجه، به طور قطع به میزان فرسودگی آن افزوده می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج ادامه داد: بارها اعلام شده که اگر در مورد باغ سیب تصمیمات احساسی گرفته شود، به طور قطع به ضرر این باغ و مردم خواهد بود، در این زمینه باید با کار کارشناسی و توجه به رویکرد اکولوژیکی باغ اقدامات لازم را انجام داد.

وی در پایان از انجام مراحل پایانی آماده سازی باغ گل‌ها برای 16 شهریور افتتاح سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج خبر داد و گفت: خوشبختانه همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله صدا و سیما در این رویداد مطلوب است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا