گوناگون

استاندار چهارمحال و بختیاری: راه دولتمردان را ادامه می‎دهیم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهید رجایی و باهنر با اخلاص و مردمی بودن خود، خدمات ارزنده‌ای را به نظام عرضه داشتند در همین راستا همه ما نیز باید تلاش کنیم که ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی سوم شهریورماه در جمع کارکنان دانشگاه شهرکرد با گرامیداشت هشتم شهریور، شهید رجایی را رئیس‌جمهوری انقلابی، مکتبی، عاقل، با اخلاص، شیفته خدمت و نوکری به مردم و ولایت‌مدار به معنای واقعی کلمه دانست.

وی با بیان اینکه شهید رجایی مغز متفکر انقلاب در آن دوران بود، گفت: شهید رجایی در زمان قبل و بعد از انقلاب خدمات و دستاوردهای فراوانی را برای نظام انجام داد.

سلیمانی فلسفه نامگذاری این هفته به نام هفته دولت را تجدید عهد و میثاق با شهدا و ادامه دادن راه آنان دانست و افزود: شهید رجایی و باهنر با اخلاص و مردمی بودن خود، خدمات ارزنده‌ای را به نظام عرضه داشتند در همین راستا همه ما نیز باید تلاش کنیم که ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

وی اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در طول یکسال گذشته را یکی دیگر از اهداف نامگذاری هفته دولت دانست و گفت: اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص خدمات صورت گرفته از مهم‎ترین اقدامات دولتمردان در طول این هفته است.

سلیمانی بیکاری را یکی از مهم‌ترین معضلات استان دانست و گفت: طرح‎ها و پروژه‌های عمرانی باید با محوریت اشتغال‌زایی انجام، اجرایی و گلنگ‌زنی شوند.

وی توسعه استان را در گرو وحدت و همبستگی بین مسئولان دانست و گفت: ما برای توسعه و ارتقاء شاخصه‌های استان چاره‎ای جز وحدت و همبستگی نداریم.

سلیمانی همچنین به افتتاح 15 پروژه در شهرستان شهرکرد اشاره کرد و گفت: این پروژه‏‌ها با اعتباری بیش از 14 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند که نقش موثری در ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا