گوناگون

احیا دانشکده منابع طبیعی ساری در بادله نیازمند امکانات است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ محمد علی بهمنیار ˈ عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی پذیرش دانشجو برای این دانشکده افزود : در صورت همکاری مسوولان شهری می‎توانیم این دانشکده را احیا کرده و از سال تحصیلی جدید دانشجو بپذیریم.

وی کاستی های دانشکده منابع طبیعی بادله را زیاد توصیف کرد و گفت : در وضعیت موجود حتی اتاق برای استقرار استادان وجود ندارد.

او از فراهم شدن زمینه برای جذب دانشجوی خارجی در پردیس بین المللی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری خبر داد و گفت : جذب دانشجویان خارجی می تواند درآمد ارزی برای کشور ایجاد کند.

بهمنیار با اشاره به فعالیت 125 عضو هیات علمی در دانشگاه کشاورزی ساری ، گفت : 600 تا 700 دانشجو در 18 مقطع کارشناسی ،41 رشته ارشد و 17 رشته دکترا در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

فرماندار میاندرود هم در این جلسه راه اندازی مجدد و جذب دانشجو در دانشکده منابع طبیعی واقع در بادله را نیاز شهرستان دانست و گفت : فضا و امکانات لازم برای فعالیت این دانشکده فراهم است.

ˈ ارسطو قادری ˈ با بیان اینکه بخش های خصوصی و خیران در کنار اعتبارات دولتی آماده همکاری برای احیای دانشکده منابع طبیعی هستند ، افزود : مسوولان شهرستان میاندرود هم در حد توان برای تحقق این موضوع کمک خواهند کرد.

امام جمعه میاندرود نیز در این جلسه داشتن دانشگاه را یکی از نیازهای شهرستان برشمرد و گفت : احیا دوباره دانشکده منابع طبیعی بادله ضرورت دارد.

حجت الاسلام ˈ سید مجتبی رسولیˈ بر افزایش راندمان فرهنگی هر جامعه تاکید کرد و افزود : دانشگاه به اعتلای فرهنگی هر جامعه کمک های فراوانی می کند.

وی با اشاره به نیاز دانشکده منابع طبیعی به زمین برای انجام کارهای پژوهشی ، گفت : دانشجوی کشاورزی به زمین نیاز دارد و ما این زمین را به هر اندازه در اختیار قرار می دهیم.

در پایان این جلسه مقرر شد با تشکیل کارگروهی با حضور فرماندار، خیران شهرستان و روسای ادارات مشکلات موجود دانشکده منابع طبیعی بادله را بررسی و برای راه اندازی دوباره آن کمک کنند.ک/3

7330/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا