گوناگون

شهردار شیراز: نیروی انسانی توانمند، تضمین موفقیت یک مجموعه است

81193247 5747166

به گزارش ایرنا، علیرضا پاک فطرت، یکشنبه در جمع نیروهای جدید الاستخدام شهرداری شیراز افزود: در بحث به کار گیری نیروی انسانی، نیروی انسانی متعهد و متخصص نسبت به دیگر عوامل تقدم دارد چرا که چنین نیروهایی می توانند زمینه دستیابی به منابع مالی مناسب، توسعه، پیشرفت و توانمندی هر دستگاه و مجموعه ای را فراهم آورند.

وی، مدیریت واحد شهری را همفکری در جهت اتخاذ یک تصمیم واحد دانست و ادامه داد: اگر تمام دستگاهها همگام با مدیریت شهری حرکت کنند، خدمت رسانی مطلوب تر و رضایت مندی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

پاک فطرت، توسعه، آبادانی و پیشرفت شهر را مستلزم همکاری تمام دستگاهها دانست و اضافه کرد: شهر جایی نیست که شهرداری به تنهایی بتواند آن را بسازد و برای مردم رفاه ایجاد کند بلکه این مهم با همکاری و همراهی تمام دستگاههای خدماترسان میسر می شود.

شهردار شیراز، همکاری دستگاههای اجرایی شیراز با این مجموعه را مناسب توصیف کرد و گفت: برخی دستگاههای اجرایی با این دیدگاه که نباید هیچ نقشی در عمران و آبادی شهر داشته باشند و یا تصور می کنند عوارضی که می خواهند به شهرداری بدهند در جهت عمران و آبادانی شهر هزینه نمی شود، همکاری چندانی با شهرداری ندارند و گاها از کنار مسائل بی تفاوت عبور می کنند.

وی ادامه داد: البته معتقدیم که مبحث مدیریت واحد شهری و مدیریت جهادی مد نظر رهبر معظم انقلاب را باید ابتدا از درون شهرداری شیراز دنبال کنیم و با تعامل با سایر دستگاهها زمینه خدمات رسانی مناسب به شهروندان را فراهم آوریم.

شهردار شیراز، انسان محوری را در ساخت شهرها یک مقوله مهم دانست و افزود: باید به گونه ای شهرها و فضاهای شهری ساخته شود افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان را به دنبال داشته باشد.ک/2

678/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا