گوناگون

نماینده ولی فقیه در لرستان: مقام معظم رهبری به جوانان امیدوار و دل بسته است

81193267 5747195

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادیˈ شامگاه یکشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از جوانان استان ضمن تشریح برخی ویژگی های جوانان امروزی، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بیان می کنند که جوانان بدانند انجام هرکاری ممکن است و هیچ مانعی در مسیر پیشرفت انان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به سپردن مسوولیت ها به جوانان تاکید دارند چراکه تجربه نشان می دهد اعتماد به جوانان نتیجه بخش است و ازین رو خودباوری و اعتماد به نفس از ویژگی های جوانان ایرانی در عصر کنونی به شمار می رود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: حفظ روحیه ولایی و انقلابی از ویژگی های جوانان انقلاب اسلامی است و امروز جوانان ایران اسلامی سرباز و عاشق ولایت هستند و عشق آنان به ولایت ارزشمند و کارساز است.

وی بهاد دادن به جوانان را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان در نظام جمهوری اسلامی همواره پیشرو و پیشگام بوده و این نظام جوانان را به سلاح علم، ایمان و معرفت مجهز و مسلح کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تلاش برای بهره مندی علمی و خودسازی روحی و روانی را از ویژگی های جوان پرورش یافته در ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: جوانان باید با علم و تقوا روح خود را صیقل داده و معنویت گرا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرد: همچنین جوانان ایران اسلامی باید برای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود دارای انگیزه و پشتکار باشند و ناامید نشود چراکه یاس آفت بزرگ برای موفقیت جوانان است.

وی ادامه داد: جوانان نظام جمهوری اسلامی باید با بصیرت، هوشیار و دشمن شناس باشند و در مقابل جنگ روانی دشمن هوشیاری و بیداری خود را حفظ کنند.

وی اظهار داشت: هدف جنگ نرم دشمن و ترویج بی بند و باری برای به چالش کشیدن جوانان است و جوانان نباید در این زمینه بی تفاوت باشند چراکه هوشیاری در برابر توطئه دشمنان، عدالت خواهی و مبارزه با ظلم از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از جوانان کشور است.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مسوولان باید قدر جوانان را بدانند و به آنها اعتماد کنند، گفت: باید اعتبارات مناسبی در راستای کارآموزی، تحصیل، ورزش، اشتغال و ازدواج جوانان اختصاص داده شود.

7269/1625

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا