Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا یعنی کندی K27 را بشناسید

ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا کندی K27 نام دارد که در حقیقت محصول مشترکی از چین و ایالات متحده است . در ادامه نگاه دقیقی به این دو خودرو خواهیم داشت.

شرکت کندی آمریکا (Kandi America) که در زمینه تولید خودروهای الکتریکی کوچک فعالیت می‌کند، به تازگی از دو محصول جدید برای بازار ایالات متحده پرده‌برداری کرده است. این دو خودرو K27 و K23 نام داشته و با توجه به قیمت بسیار پایین خود می‌خواهند به ارزان‌ترین مدل‌های تمام الکتریکی آمریکا تبدیل شوند.

ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا

کندی K27 و K23 در حقیقت خودروهایی اصالتا چینی هستند که در آمریکا توسط گروه تکنولوژی‌های کندی (Kandi Technologies Group) مونتاژ خواهند شد. اگر همه چیز طبق برنامه‌ها پیش برود، این دو مدل برقی تا پایان سال ابتدا در تگزاس و سپس در سایر ایالت‌ها به فروش خواهند رسید.

در نگاه نخست به کندی K27، بلافاصله محصولات شرکت مینی در ذهن تداعی می‌شود، زیرا فرم کلی اتاق و چراغ‌های گرد این هاچبک کوچک یادآور ساخته‌های شرکت انگلیسی است. در داخل کابین نمایشگر بزرگ ایستاده در قسمت میانی داشبورد را می‌توان شاخص‌ترین المان توصیف کرد.

درباره مشحصات پیشرانه کندی K27 فعلا اطلاعاتی در دست نیست، اما می‌دانیم که وظیفه تامین انرژی آن را پک باتری 17.69 کیلووات ساعتی بر عهده دارد. به گفته کندی با تکیه بر این پک باتری می‌توان تا 100 مایل (160 کیلومتر) مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کرد. برای کندی K27 قیمتی برابر با 20,499 دلار تعیین شده که با احتساب مشوق‌های فدرال این رقم تا 12,999 دلار کاهش می‌یابد.

ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا
مدل بزرگ‌تر K23 شبیه محصولات تویوتا دیده می‌شود، به ویژه اینکه شکل لوگوی نصب شده روی آن بی شباهت به لوگوی خودروساز ژاپنی نیست! در طراحی داخل کابین این مینی‌ون شهری، به نظر می‌رسد طراحان نیم نگاهی به محصولات ولوو داشته‌اند، چرا که نمایشگر عمودی موجود در قسمت میانی داشبورد و دریچه‌های اطراف آن کاملا مشابه با مدل‌های مختلف ولوو است.

کندی K23 از باتری حجیم‌تر 41.4 کیلووات ساعتی سود می‌برد. سازنده ادعا می‌کند این خودرو قادر است با شارژ کامل تا 180 مایل (290 کیلومتر) مسافت را پشت سر بگذارد. این مینی‌ون برقی 29,999 دلار قیمت‌گذاری شده که البته با احتساب 7,500 دلار مشوق فدرال رقم نهایی مصرف‌کننده به 22,499 دلار کاهش پیدا می‌کند.

ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا
ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا

جانی تای (Johnny Tai) مدیرعامل کندی آمریکا اعلام کرده این شرکت ماموریت دارد خودروهای الکتریکی را در دسترس همه مشتریان قرار دهد. وی افزوده با دو مدل K27 و K23 یک حرکت تکاملی در بازار شروع شده و هر کسی خواهد توانست فارغ از شرایط اقتصادی خود اتومبیل برقی پیشرفته و قابل اطمینانی را خریداری کند.

ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا
ارزان‌ ترین خودروی برقی آمریکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا