Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به خودروی سوبارو اوت‌ بک و لگاسی 2021

در این مطلب از میهن پست نگاه دقیقی به خودروی سوبارو اوت‌ بک و لگاسی 2021 خواهیم داشت و ویژگی های این خودرو را مورد ارزیابی قرار می دهیم. در ادامه با ما همراه شوید.

سوبارو در آوریل سال ۲۰۱۹ نسل جدید اوت بک را در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۹ معرفی کرد و چند ماه بعد نیز این خودرو با قیمت پایه ۲۶۶۴۵ دلار روانه بازار شد. هم‌اکنون واگن خشن سوبارو به همراه لگاسی وارد مدل سال ۲۰۲۱ خود شده‌اند و اندکی افزایش قیمت و بهبود تجهیزات را تجربه نموده‌اند.

لگاسی و اوت بک مدل ۲۰۲۱ از اکتبر سال جاری با قیمت پایه ۲۲۸۹۵ و ۲۶۷۹۵ دلار وارد نمایندگی‌های فروش خواهند شد. به این ترتیب قیمت هر دو خودرو نسبت به سال پیش افزایش ۱۵۰ دلاری را نشان می‌دهد.

تمامی تریم های اوت بک و لگاسی ۲۰۲۱ دارای چراغ‌های جلوی تمام LED استاندارد، یادآور کمربند ایمنی صندلی شاگرد و صندلی عقب هستند. همچنین نسخه پرچم‌دار اوت بک تورینگ XT و لگاسی تورینگ XT قیمت پایه ۴۰۹۹۵ و ۳۷۰۷۰ دلاری دارند درحالی‌که قیمت مدل سال ۲۰۲۰ این خودروها به ترتیب ۳۹۶۹۵ و ۳۵۸۹۵ دلار بوده است.

لگاسی ۲۰۲۱ در کل با شش تریم پایه، پریمیوم، اسپورت، لیمیتد، لیمیتد XT و تورینگ XT یاد شده عرضه می‌شود. همه مدل‌ها به سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی یا ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربو مجهز هستند.

اما اوت بک ۲۰۲۱ هم با تریم های پایه، پریمیوم، لیمیتد، تورینگ، اونیکس ادیشن XT، لیمیتد XT و تورینگ XT عرضه می‌شود. این خودرو دارای رنگ جدید برنزی برای تریم پریمیوم و دو پکیج سفارشی شامل تجهیزاتی همچون درب پشتی برقی، ورود بدون کلید، مونروف و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر می‌باشد.

باهم در میهن پست تصاویری از سوبارو اوت‌ بک و لگاسی 2021 را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا