گوناگون

ارومیه میزبان جشن رمضان و کمک به نیازمندان در آستانه میلاد کریم اهل بیت (ع)

81230542 5811332

جلال حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشن به مدت سه شب در شب های دوازدهم تا چهاردهم ماه مبارک رمضان در محوطه آمفی تئاتر روباز پارک ایللرباغی ارومیه به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات حضوری با حضور شهروندان شرکت کننده در جشن، برنامه های هنری و عرفانی توسط نوازندگان محلی، اجرای تواشیح توسط گروههای منتخب از جمله برنامه های این جشن هستند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، با هدف جلب مشارکتهای مادی و معنوی مردم مومن آذربایجان غربی، بازارچه خیریه در کنار این جشن برپا می شود و در آن، نمونه هایی از دستاوردهای خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به نمایش درمی آید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در نظر داریم در حاشیه این جشن، طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان و دریافت کمک های مردمی در این خصوص را نیز اجرا کنیم.

با شروع ماه مبارک رمضان، مردم نوعدوست آذربایجان غربی از این فرصت استفاده کرده و در راستای کمک به نیازمندان، کمک های مختلفی را انجام می دهند که آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد با عنوان گلریزان، طرح های اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، افطاری های متعدد صلواتی، طرح های دلجویی از خانواده های نیازمند از جمله این برنامه های امدادی است.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا