گوناگون

برنامه های فرهنگی متناسب با ماه رمضان در سواحل گیلان در حال اجراست

81230555 5811351

سرهنگ پاسدار ˈعنایت رضایی پورˈ عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال 12 طرح ساحلی و هشت طرح تفرجگاهی برای انجام برنامه های فرهنگی در استان مشخص شده و در ایام ماه رمضان نیز این طرح ها دایر است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی مسافران در طرح ساحل یادآور شد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان به عنوان یک تکلیف الهی بر همه افراد جامعه یک وظیفه است

رضایی پور برپایی آیین های ویژه شب های قدر، حضور حلقه های شجره طیبین صالحین در طرح ها، برگزاری محفل انس با قرآن، مشاوره دینی توسط روحانیون حاضر در طرح ها، پخش سینما و رادیو ساحل را از جمله برنامه های درنظرگرفته شده عنوان کرد.

وی تبلیغ احکام روزه و بیان پیامدهای پدیده روزه خواری از سوی مبلغان دینی را از جمله دیگر برنامه ها در طرح های سالمسازی دریا در ماه مبارک رمضان بیان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان از برگزاری تئاتر دفاع مقدس در طرح های ساحلی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده در طرح های ساحلی اجرا می شود که خوشبختانه از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

وی برگزاری ایستگاه هنر و نماز جماعت را از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی در طرح های ساحل عنوان کرد و گفت: این برنامه ها تا پایان شهریورماه ادامه دارند.

40 شناگاه در دو قسمت آقایان و بانوان در 300 کیلومتر نوار ساحلی گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان فعال است.ک/3

7295/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا