گوناگون

استاندار البرز: مسئولین از گرایش‌های سیاسی پرهیز کنند

استاندار البرز گفت: مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی البرز از شائبه و گرایش‌های سیاسی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمید طهایی، عصر روز گذشته (چهارم شهریور)، در مراسم افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن شهید قدوسی واقع در شهرستان فردیس که با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی البرز و امام جمعه شهرستان فردیس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت طی سخنانی اظهارکرد: این شهدای وارسته در حقیقت به عنوان الگو و اسوه‌های خاموش‌ نشدنی در نظام جمهوری اسلامی بودند که امروز باید به تأسی از آنان برای ارائه خدمات به مردم تلاش کنیم.

وی از هفته دولت به عنوان ایام ارزیابی عملکرد دولت‌ها در ادوار مختلف یاد کرد و افزود: این ایام فرصت مناسبی است که دولت‌مردان باید با نگاهی واقع‌ بینانه و نقد منصفانه عملکرد دولت‌های گذشته را مورد ارزیابی قرار دهند.

این مقام مسئول در ادامه بر لزوم توسعه استان البرز تأکید کرد و گفت: مسئولین باید با تلاش مضاعف در راستای توسعه روز افزون استان البرز تلاش کنند و برای تحقق این مهم نهایت توان خود را به کار گیرند.

طهایی ادامه داد: مسئولین باید از شائبه و گرایش‌های سیاسی به دور باشند و حاشیه را وارد کار و فعالیت خود نکنند.

وی همچنین از هم‌دلی و هم‌افزایی مسئولین و کارکنان دولت سخن به میان آورد و گفت: اگر هم‌دلی و هم‌فکری بین مسئولین استانی وجود نداشته باشد نمی‌توان از سرمایه‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کرد.

استاندار البرز در پایان به ظرفیت‌های ویژه استان البرز اشاره کرد و یادآورشد: استان البرز از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که می‌توان با برنامه‌ریزی از این پتانسیل‌ها در راستای رونق هرچه بیشتر استان استفاده کرد.

دولت یازدهم امید را در دل مردم زنده کرده است

امام جمعه فردیس گفت: حرکت دولت یازدهم در مسیر اعتدال آرامش را به مردم هدیه داده و امید را در دل آنان زنده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی، عصر روز گذشته(چهارم شهریور)، در مراسم افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن شهید قدوسی شهرستان فردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت طی سخنانی اظهارکرد: هشتم شهریورماه یادآور عروج بزرگوارانی چون شهیدان رجایی و باهنر است که در اوج تواضع و فروتنی و عشق خدمت به مردم، مسیر رضایت خداوند را پیمودند و جام شهادت را در این راه الهی نوشیدند.

وی افزود: مسیر و سیره متعالی این والامقامان بهترین الگو و نمونه برای همه دولت‌مردان بوده و راه مقدس این مردان الهی، برای همیشه روشنگر مسیر کسانی است که مشتاق خدمت به مردم هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نامگذاری این ایام به نام هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا با ارایه دستاوردها و اقدامات خدمتگزاران به مردم، روح امید و امیدواری را در جامعه تقویت کند و با وحدت ملی در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی حرکت نماییم.

ایمانی در ادامه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف از جمله رفع سوءتفاهمات، کاهش آسیب‌های اجتماعی دشمن و بازسازی چهره نظام درعرصه بین‌المللی را شاهد بوده‌ایم که این خدمات قابل تحسین است.

امام جمعه فردیس با بیان این‌که دولت تدبیر و امید با شعار عقلانیت در کار، تدبیر در مسایل اجرایی، اعتدال در مسایل سیاسی و امید بخشی آمده است، افزود: برای تحقق این شعارها وظیفه ماست که دولت را همراهی کنیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد دولت تدبیر و امید خردمندانه عمل می‌کند اما این بدان معنی نیست که هیچ انتقادی به دولت وارد نیست بنابراین باید با همت مسئولین و قشرهای مختلف جامعه مشکلات را برطرف کنیم.

ایمانی تأکید کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از دولت حمایت کرده‌اند، همه قوا، جناح‌ها و گروه‌ها نیز باید با تأسی از رهنمودهای گوهربار معظم له، از دولت امید و تدبیر حمایت کنند.

امام جمعه فردیس در پایان با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری از رئیس جمهوری به عنوان شخصیت دانشمند و کارآزموده یاد کردند، افزود: بیش از یک سال از عمر دولت تدبیر و اعتدال روحانی می‌گذرد و این دولت توانسته با تعامل سه قوه و با حمایت‌های مقام معظم رهبری، آرامش و امید را در دل و جان مردم ایجاد کند و امیدواریم دولت یازدهم بتواند هم‌چنان در خط مشی اعتدال حرکت کند و جامعه را به سمت توسعه روزافزون سوق دهد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا