گوناگون

استقبال از محصولات جانبی فیلم «تقصیر ستارگان ما» در جهان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، حدود سه هفته پیش و از سوم ژوئن و پیش از اینکه «تقصیر ستارگان ما» تبدیل به فیلمی پرفروش در باکس آفیس شود، کمپانی فاکس خط محصولات پوشیدنی و تزیینات این فیلم را که دربرگیرنده جملات آشنای آن می‌شدند تولید کرد. این محصولات شامل تی‌شرت، گردن بند و دستنبد، هدیه ها و تقویم‌هایی می شود که رویشان جملاتی مانند «شاید خب، برای ما همیشه باشد» و «رنج نیازمند احساس شدن است» درج شده است.

جفری گادسیک رییس بخش محصولات مصرف کننده کمپانی فاکس گفت: درست مانند خود فیلم، محصولات آن نیز به سرعت در حال فروش هستند. از لحظه ای که فیلم اکران شده، فروشندگانی که پیش از این جایی برای این محصولات نداشتند جلو آمده‌اند. آنها حالا خیلی جا دارند و می خواهند این فرآورده ها به سرعت به لیست محصولاتشان اضافه شوند.

وی می افزاید: طراحی این محصولات بسیار جالب هستند و بعضی از این جملات واقعا با بینندگان ارتباط برقرار می کنند. ما واقعا به عمق، پرمایگی و احساسات فیلم نگاه کردیم و طرح هایمان نیز بر اساس همین جملات عمیق و الهام بخش به وجود آمدند.

با وجود اینکه این فیلم در هفته دوم اکران خود در آمریکای شمالی 65 درصد سقوط داشت، هنوز هم در بازارهای بین المللی فروش خوبی دارد و با وجود اینکه با بودجه بسیار کمی ساخته شده است، تا کنون بیش از 100 میلیون دلار درآمد داشته است. این فیلم تا به حال در مکزیک، استرالیا و برزیل فروش خوبی داشته است.

با توجه به اینکه بینندگان اصلی فیلم «تقصیر ستارگان ما» خانم های جوان هستند، فاکس خط تولید دیگری نیز قصد دارد به وجود بیاورد که مردان بین 12 تا 45 سال را مورد هدف قرار می دهد. این خط تولید برای سریال «نژاد» شکل می گیرد که سریالی ترسناک و خون آشامی است که توسط گیلرمو دل تورو و چاک هوگان برای شبکه اف اکس ساخته شده و روز سیزدهم ماه جولای به نمایش درخواهد آمد.

گادسیک می گوید این سریال و محصولات مربوط به آن از همین حالا طرفدار پیدا کرده اند چون دل تورو محبوب همه بینندگان است و آن ها می دانند که وقتی او یک سریال ترسناک هیجانی بسازد، مانند چیزی که قبل از این دیده اند نخواهد بود.

«تقصیر ستارگان ما» به کارگردانی جاش بون اقتباسی از داستانی به همین نام نوشته جان گرین رمان نویس نیویورکی است.

در این فیلم شایلین وودلی و آنسل الگورت ایفای نقش کرده اند. آنها در نقش دختر و پسر جوانی بازی کرده اند که در جلسات گروهی حمایت از بیماران سرطانی با هم آشنا می‌شوند. اسکات نویاستاتر و مایکل وبر فیلمنامه اقتباسی فیلم را نوشته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا