گوناگون

استقبال اساتید دانشگاه امیرکبیر از برنامه‌های فرهنگی تابستان

احمد رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اتمام امتحانات دانشجویان، معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه ریزی خود در سطح اساتید و کارکنان دانشگاه را آغاز کرده است و درحال طراحی برنامه های فرهنگی ویژه اساتید و کارکنان برای ایام تابستان است.

وی ادامه داد: همچنین از برنامه های تشکل های دانشجویی مانند کلاس های آموزشی، دوره های تشکیلاتی حمایت می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: با اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک دانشگاه صنعتی است و مجری 17 الی 18 پروژه کلان ملی است و در هر پروژه تعداد 60 الی 70 نفر اساتید درگیر هستند ولی با این وجود هم در فعالیت های فرهنگی که دانشگاه پیش بینی می کند و هم در فعالیت های فرهنگی در فضای دانشجویی و دانشگاهی شرکت کرده و نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی دانشگاه نسبت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیشتر در فعالیت های فرهنگی حضور دارند و دلیل آن نیز این است که دانشگاه صنعتی امیر کبیر یک دانشگاه فنی است یک دانشجوی کارشناسی ارشد باید در 4 ترم فارغ التحصیل شود و بیشتر درگیر پروژه های عملی و آزمایشگاهی است ولی با این وجود برخی از دانشجویان دکتری در تشکل های دانشجویی و برنامه های فرهنگی فعال هستند.

رحیمی در خصوص اینکه آیا فعالیت های فرهنگی اساتید در ارتقا آنها نیز موثر است، گفت : براساس یکی از بند های آیین نامه ارتقا فعالیت فرهنگی، دینی و اجتماعی اسایتد ارزیابی شده و در ارتقا آنان موثر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا