Mihanpostاجتماعی

اسم های ممنوعه و البته غیرقانونی برای نوزادان در آمریکا را بشناسید ؟!

اسم های ممنوعه در همه جای دنیا و در اکثر فرهنگ ها وجود دارند . به عبارتی دیگر در همه جای دنیا انتخاب نام برای نوزاد یکی از مهم ترین تصمیماتی است که والدین می گیرند، اما انتخاب برخی از نام ها برای فرزند در آمریکا غیرقانونی است.

آمریکا در مورد قوانین نامگذاری سختگیر نیست، اما برخی از نام ها هنوز به دلایل عملی یا برای محافظت از کودک ممنوع است. در بیشتر موارد، قوانین نامگذاری از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است.

به عنوان مثال، اکثر ایالت ها به کسی اجازه نمی دهند که اعداد را در نام خود ثبت کنند اما کنتاکی تنها ایالتی است که اصلاً قانونی برای نامگذاری ندارد. در برخی موارد هم تعداد کاراکترهای مورد استفاده محدود است. در آریزونا استفاده از ۱۴۱ کاراکتر ممنوع است، در حالی که تگزاس اعلام کرده اسامی کامل زیر ۱۰۰کاراکتر باشد.

البته کالیفرنیا نیز یکی از ایالت‌هایی است که اجازه می‌دهد از خط تیره و آپاستروف استفاده شود، بنابراین با نام‌هایی مانند X Æ A-12 موافق است.

چند نام در سراسر کشور به دلیل فحاشی یا تحقیرآمیز بودن آنها برای محافظت از کودک ممنوع شده است.بر اساس گواهی‌های تولد ایالات متحده، نام‌هایی که در زیر فهرست شده‌اند را نمی‌توانید به‌ طور رسمی در آمریکا استفاده کنید.

اسم های ممنوعه

اسامی اسم های ممنوعه در کشور آمریکا …

۱- پادشاه
 ۲-ملکه
 ۳-عیسی مسیح
 ۴-III
 ۵-بابا نوئل
 ۶-اعلیحضرت
۷- آدولف هیتلر
۸- مسیحا
۹-@
با ابن حال و با توجه به این اسم های ممنوعه اگر کسی بخواهد نام فرزندش را از میان نام‌های ذکر شده بگذارد، این نام در پرونده رد می‌شود و باید نام جدیدی انتخاب کند. برخی از نام های ممنوعه دیگر عبارتند از نوتلا، نلی و هری سوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا