گوناگون

اسکولاری: این جام متعلق به ماست/ کوآچ: برزیل فقط نیمار نیست

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، “لوئیز فیلیپه اسکولاری” تنها چند ساعت مانده به برگزاری مسابقه افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، گفته است: در تیم فوتبال برزیل یک خانواده هستیم که لحظات خاصی را با هم تجربه می‌کنیم. ما می‌دانیم که این زندگی شروع شده و من انرژی بسیار خوبی از کار با بازیکنان تیم دریافت می‌کنم. هر وقت احساس اندوه می‌کنیم، با هم این اندوهگین شدن را از خود دور می‌کنیم و یک احساس زیبا پیرامون خود حس می‌کنیم.

اسکولاری همچنین در بین صحبت‌های خود خطاب به مردم برزیل و طرفداران فوتبال این کشور تأکید کرده: به همه مردم برزیل می‌گویم که زمان طلایی رسیده است و این جام جهانی متعلق به ماست.

از سوی دیگر کوآچ مربی تیم ملی فوتبال کرواسی نیز گفته: ما چندین ماه است که به صورت جدی و سخت در حال تمرین برای بازی در مقابل تیم فوتبال برزیل هستیم و حالا به این لحظه نهایی نزدیک شده‌ایم.

به گفته مربی تیم فوتبال کرواسی، نیمار بازیکن جوان تیم فوتبال برزیل یکی از 3 بازیکن برتر فوتبال جهان است و تأثیرگذار در نتیجه هر مسابقه‌ای خواهد بود.

کوآچ در ادامه اظهار نظرهای خود با صراحت گفته است: نباید این واقعیت را فراموش کرد که برزیل فقط نیمار نیست و ما بازی تیمی خوبی ارائه خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا