گوناگون

دستگاه های دولتی همدان در اجرای قانون عفاف و حجاب بی تفاوت نباشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الفت بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه برادرکشی و فتنه انگیزی کشورهایی همچون عربستان و به دلیل کج فهمی و سود طلبی و سلایق جاهلیت چهره نورانی اسلامی را زشت جلوه می دهند و نسبت به تربیت تروریست های عروسکی برای ریختن خون مسلمانان بی گناهی که جرم آنان تشیع است اقدام می کنند در صورتی که آنها نه گلوله بلکه حرفی علیه غرب و صهیونیسم نزده اند و عن قریب تکفیری های سلفی بلای جان خودشان در اروپا و کشورهای منطقه حامی تروریست می شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان عنوان داشت: بر اساس رصد هوشمندانه، حمایت حکیمانه، نقد منصفانه و پشتیبانی اصولی از دولت و همراهی با استاندار منصوب ضمن تایید کارهای خوب دولت نقاط ضعف آن را نیز تذکر می دهیم.

وی با بیان اینکه ما نگران وضعیت عفاف و حجاب و تولید یا واردات انبوه لباس های نامناسب در جامعه هستیم و این دغدغه مردم، خصوصا متدینین است، گفت: بارها اعلام کرده ایم جلوگیری از فرهنگ بی بند و باری تنها با همکاری دستگاه های دولتی و همراهی قوه قضائیه و مردم در عرصه جنگ فرهنگی ممکن است.

الفت با اشاره به اینکه قانون حجاب در سال 82 و 86 در شورای عالی انقلاب مطرح شد و 26 دستگاه موظف به اجرای آن شدند، ابراز داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی وترویج فرهنگ غربی که خود اشاعه دهنده طلاق در جامعه و بی بندوباری و در نتیجه قربانی شدن خانواده هاست و هزینه زیادی از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی برای کشور دارد انتظار داریم دستگاه های دولتی در اجرای قانون عفاف و حجاب بی تفاوت نباشند و طرح را عملیاتی کرده و تنها روی کاغذ نماند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه از وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت متعجب هستیم چراکه علیرغم ابتلای تعدادی از زائران ایرانی عربستان که به ویروس کرونا مبتلا و حتی فوت کرده اند، باید از سفر زائران جلوگیری می شد، اذعان داشت: جا داشت برای حفظ جان ایرانیان، حضور زئران در عربستان را متوقف می کردند و این در حالی است که کشور عراق سفر حج عمره را به خاطر شیوع بیماری کرونا در عربستان متوقف کرده است.

وی اظهار داشت: اجرای عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و تبعیض و دوری گزیدن از اشرافی گری آفت هایی هستند که بعد از جنگ بلای جان ما شده است.

الفت به استعفای شهردار همدان اشاره و اضافه کرد: این فرصت سوزی و این نوع مدیریت آسیب های جدی به توسعه شهر و حقوق شهروندی وارد کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه همچنین با کلیت برج سازی کسی مخالفتی ندارد، به شرط اینکه شئونات اسلامی رعایت شود، بیان داشت: آهن ها جای درختان را نگیرند و دیگر اینکه به جای گسترش شهر و آلودگی هوا مکان آنها از جنوب به شمال همدان انتقال داده شود که موجب توسعه متوازن شهر شود و از نابودی باغات و زمین های کشاورزی به بهانه تغییر کاربری جلوگیری شود.

الفت با بیان اینکه رسانه ها پیشانی مردم شهر هستند، عنوان داشت: دولت نیز باید از مطبوعات حمایت جدی کند تا هیچ رسانه ای مردم را به پول نفروشد چراکه رسالت مطبوعات اطلاع رسانی دقیق بدون در نظر گرفتن جهت گیری های سیاسی و جناحی و ارائه نظرات کارشناسان و نخبگان در جهت رفع نواقص و مشکلات و کمک به مسئولین و مردم و ارائه راهکارهای مناسب و استقلال رسانه ای و تقویت معنویت در آحاد جامعه است.

وی گفت: از مدیرکل ارشاد اسلامی نیز انتظار می رود زمینه های فده گرایی مطبوعات را بیشتر فراهم کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان در ادامه گفت: همچنین یکی از وظایف مطبوعات تشکیل جبهه واحد فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا