Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریورزشی

اسکیت‌ برد هوشمند با قابلیت تقلید از حرکات ورزشکار ساخته شد + عکس

اسکیت‌ برد هوشمند با قابلیت تقلید از حرکات ورزشکار در حالی به تازگی توسط شرکت XTND ساخته شده که این اسکیت دارای سرعت بسیار بالایی بوده و طرحی منحصر بفردی نیز دارد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

اسکیت‌ برد هوشمند شرکت XTND در حقیقت دارای نوعی هوش مصنوعی می باشد که بوسیله آن می تواند حرکات فرد را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز اقداماتی را نیز انجام دهد.

این اسکیت‌ برد هوشمند می‌ تواند بر اساس نحوه حرکت ورزشکار، در پیچ‌ ها سرعت خود را تنظیم کند، لوکیشن خود را نمایش دهد و زمانی که تعادل ورزشکار بر هم می‌ خورد قفل شود.وزن این وسیله حدودا سه کیلوگرم است و باتری ۹۹ وات ساعتی آن طی یک ساعت شارژ شده و می‌ تواند مسافت ۲۰ کیلومتری را با سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت بپیماید.در چرخ‌ های این اسکیت‌ برد موتورهای ۱۸۰۰ واتی تعبیه شده است که برای وزن این وسیله تقریبا مناسب هستند.

سامانه هوشمند این اسکیت‌ برد به گوشی و یا ساعت هوشمند راکب متصل می‌ شود و مسیرهای مورد نظر کاربر را بررسی کرده و به وی برای حرکت در مسیرهای ساده‌ تر و دارای پستی و بلندی‌ های کمتر پیشنهاد می‌ دهد تا علاوه بر راحتی راکب، عمر باتری نیز افزایش پیدا کند. همانند تمام سامانه‌ های یاد گیرنده، هوشمندی این اسکیت‌ برد هوشمند نیز با افزایش زمان استفاده، بهبود می‌ یابد.

قابلیت دیگر این اسکیت‌ برد هوشمند این است که در صورتی که دزدیده شود کاربر قادر است محل آن را روی اپلیکیشن مشاهده کرده و حتی آن را قفل نماید. در جلوی این وسیله لامپ‌ های ال‌ای‌ دی برای مشاهده مسیر در تاریکی و لرزش‌گیر برای افزایش ایمنی تعبیه شده است. قیمت این اسکیت‌ برد در حال حاضر ۹۹۹ دلار است و پس از پایان کمپین تخفیف ۴۴ روزه به خاطر رونمایی، به قیمت ۱۷۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

اسکیت‌ برد  یا تخته‌ اسکیت وسیله ورزشی است تشکیل شده از دک و چهار چرخ؛ اطلاعات دقیقی از چگونگی اختراع تخته اسکیت در دست نمی‌ باشد؛ هر چند شواهد کافی وجود دارد که نشان دهد نخستین تخته اسکیت در سال‌ های بین ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ ساخته شده‌ است. در گذشته تخته‌ های اسکیت به شیوه تخته‌ های موج‌ سواری و از چوب و فلز ساخته می‌ شدند؛ و در شکل آن هیچ‌ گونه فرورفتگی وجود نداشت. چرخ‌ ها از فولاد و با ترکیب خاک رس ساخته می‌ شدند؛ و از استحکام کمتری برخوردار بودند. هر تخته اسکیت از چندین قسمت تشکیل شده‌ است.

باهم در میهن پست تصاویری از اسکیت‌ برد هوشمند شرکت XTND  را تماشا خواهیم کرد.

منبع      newatlas

چنگیز قیاسی

چنگیز قیاسی متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل دوره کارشناسی علوم ارتباطات - شاخه روزنامه نگاری - و دکترای مدیریت کسب و کار است. وی علاوه بر 12 سال تجربه سردبیری چند نشریه چاپی ،۷ عنوان ملی در جشنواره های مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد ، وی در سال 92 مجله اینترنتی« میهن پست» را تاسیس کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا