Mihanpostپیشنهاد سردبیردکوراسیونعکس

تبدیل خلاقانه قوری مادر بزرگ به گلدان دیدنی کاکتوس + عکس

گاهی برای تزئین خانه، محل کار و یا هرجایی که روزانه بیشترین وقتتان را در آن جا می گذرانید حتما لازم نیست که برای زیبا کردن دکوراسیون آن هزینه های زیادی روی دست خودتان بگذارید ، بلکه کافی است که از خودتان کمی خلاقیت به خرج داده و به کمک وسایلی که از آن ها استفاده چندانی نمی کنید، وسایل تزئینی زیبایی خلق کرده و اگر چندان هم فرد خلاقی نیستید می توانید از اینترنت دم دستتان برای دریافت ایده کمک بگیرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

بنابراین همه ما در خانه خود وسایل زیادی داریم که از تمامی آن ها استفاده مداوم و همیشگی نداریم ، بخصوص ما ایرانی ها که عادت داریم از هر نوع وسیله و بخصوص وسایل آشپزخانه چند نوع مختلفش را خریداری که بیشتر آن ها برای ما جنبه تزئینی پیدا کرده و کاربرد چندانی ندارد، نگهداری کنیم.

در این میان یک دیزاینر با خلاقیت دیدنی خود، قوری کریستالی و نشکن مادربزرگش را که از آن استفاده چندانی نمی شود، با کمی شن رنگی ، سنگ تزئینی ، خز و کاکتوس مصنوعی ، گلدانی زیبا و دیدنی را برای آشپزخانه خود درست کرده است که این روزها مورد توجه سایر دیزاینرها قرار گرفته است.کاری ساده ، کم هزینه و در عین حال زیبا و با ارزش…

با هم تصاویری زیبا و دیدنی از این خلاقیت را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع  boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا