Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسموتور سيكلت

رونمایی از طرح مفهومی موتور سیکلت جدید بی ام و + عکس

موتور سیکلت جدید بی ام و که این کمپانی به تازگی تصاویر مفهومی از آن را منتشر کرده با استفاده از جدیدترین فناوری های روز جهان ساخته شده است. در ادامه به معرفی این موتور سیکلت جدید بی ام دبیلیو خواهیم پرداخت. با میهن پست همراه شوید.

موتور سیکلت جدید بی ام و در حقیقت بخشی از پروژه Vision Next ۱۰۰ می باشد که در آن این کمپانی از محصولات مفهومی خودش رونمایی می کند. این محصول دیدنی همچون اسکوتر C۶۵۰ که پیشتر توسط بی ام دبیلیو رونمایی شده، سطحی از فناوری پیشرفته متعلق به آینده لقب گرفته که گویی از زمان پیش رو آمده است.

همانطور که می توان پیش بینی کرد این موتور سیکلت مفهومی از نوع برقی است که بسته باتری آن در راستای قسمت پایین محصول تعبیه شده است. مهندسان بی ام دبیلیو محصول جدیدشان را به گونه ای ساخته اند که موتور برقی آن، نیروی محرکه لازم را به چرخ عقبی منتقل می کند. این انتقال قدرت توسط یک نوار تسمه مخصوص صورت می گیرد.

بی ام و که کوتاه‌شده عبارت بایریشه موتورن ورکه است و در فارسی معمولا بم‌و تلفظ می‌ شود، به‌ معنای صنایع موتوری بایرن است، یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان به‌ن ام خودرو های لوکس و موتور سیکلت در جهان به‌ شمار می‌ آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.

در طراحی این موتورسیکلت به نکات جالبی توجه شده است. به عنوان مثال در کناره ها شاهد پنلهایی هستیم که به عنوان محافظهای آیرودینامیک عمل می کنند. استفاده از نمایشگر لمسی که در آن انبوهی از اطلاعات مورد نیاز موتور سیکلت سوار ارائه می شود از دیگر ویژگی های دیدنی این محصول مفهومی است. این نمایشگر که قابل برنامه ریزی است اطلاعاتی نظیر سرعت، مسیر یابی و وضعیت باتری را نمایش می دهد. در این موتور سیکلت خبری از سیستم احتراقی نیست و به همین دلیل فضای لازم برای جاسازی باتری وجود دارد.

جالب است بدانید شرکت بی ام و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تاسیس شد. این شرکت هم‌ اکنون مالک شرکت‌ های رولز رویس موتور کارز و مینی است. در سال ۲۰۱۵ بی ام و بیش از دو میلیون و چهار صدهزار دستگاه وسیله نقلیه تولید کرد.

باهم در میهن پست تصاویری از موتور سیکلت جدید بی ام و را تماشا خواهیم کرد.

 

منبع   newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا