Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسعلمی و فناورینظامی

اشعه مرگ سلاح جدید روس ها که با امواج مایکروویو کار می کند + عکس

اشعه مرگ سلاح جدید روس ها که با امواج مایکروویو کار می کند این روزها در حالی رونمایی و آزمایش آن با موفقیت انجام شده است که پوتین رئیس‌جمهور روسیه پس از دستور تخلیه ۴۰ میلیون شهروند روسی و انجام یک سری آزمایش‌های موشک بالستیک در حالی باعث ایجاد نگرانی‌ها در غرب شده است حالا دیگر روس ها نخستین اشعه مرگ جهان را در اخیتار دارند . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

سلاح جدید روس ها که این روزها مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است به جای استفاده از گلوله و خمپاره برای نابود کردن اهداف دشمن، از انرژی ماکروویو برای هدف گرفتن پهپادهای نظامی استفاده می‌کند.

اشعه مرگ سلاح جدید روس ها که بر بر اساس گزارش کمپانی تولیدات فناوری روسیه موسوم به OPK آزمایش اولیه آن با موفقیت انجام شده است حالا دیگر این سلاح آماده استفاده در میدان‌های نبرد است و ژنرال‌های روسیه نیز در خصوص اشعه مرگ سلاح جدید روس ها ادعا می‌کنند که هیچ سلاح قابل مقایسه‌ای همانند این سلاح در جهان وجود ندارد.

سخنگوی کمپانی OPK درباره اشعه مرگ سلاح جدید روس ها گفته:

ما تاکنون نمونه‌هایی از چنین سلاح‌هایی را تولید کرده‌ایم و حتی این تولیداتکارایی لازم خود را اثبات کرده‌اند و یقیناً این نوع جدیدی از سلاح است که هیچ نظیر و مانندی در جهان ندارد و این مدل سلاح برای نخستین بار در روسیه تولید شده و از گفتن این موضوع ترسی نداریم.

اشعه مرگ سلاح جدید روس ها که و نمونه اولیه آن در جریان نمایشگاه نظامی تکنولوژی‌های پیشرفته تسلیحاتی در ارمنستان و در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است همزمان با خدشه دار شدن روابط روسیه با غرب و رسیدن آن به پایین‌ترین حد از زمان جنگ سرد، یک جنگ اتمی قریب الوقوع رخ دهد، پرده برداری شد.

ایگور کوروتچنکو، یکی از افسران ارشد دفاع ملی روسیه نیز در خصوص اشعه مرگ سلاح جدید روس ها گفته :

ما درباره نمونه اولیه اشعه مرگ سلاح جدید روس ها صحبت می‌کنیم که این سلاح می‌تواند پالس‌های امواج ماکروویو را با هدف نابودی تجهیزات الکترونیکی اهداف دشمن به طرف آنها نشانه بگیرد و منجر به از کار افتادن کامل آنها شود. امیدبخش‌ترین مدل این سلاح برای مبارزات می‌تواند پهپادهای تاکتیکی دشمن را مستقیما در میدان‌های نبرد نابود کند. ظاهرا این سلاح قادر است تا اهداف را در فاصله یک کیلومتری هدف گیرد.

شبکه تلویزیونی دولتی ان.تی.وی روسیه نیز در خصوصو اشعه مرگ سلاح جدید روس ها به بینندگانش این گونه گزارش داده که اگر روزی یک جنگ اتمی رخ دهد، همه شما باید بدانید که نزدیکترین پناهگاه بمب کجاست و اکنون بهترین زمان برای پیدا کردن آن است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین یک حکم فوری و فوق‌العاده صادر کرد مبنی براینکه تمامی مقامات باید فورا اعضای خانواده‌شان را که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، به میهن بازگردانند.

براساس گزارشات پوتین به تمامی دیپلمات‌ها در رده‌های مختلف گفته که بستگان و خویشاوند را به سرزمین مادری بازگردانند ;i در همین حال به کارکنان دولتی، سیاستمداران و کارکنان وزارتخانه‌ها دستور داده شده تا فورا فرزندان خود را از مدارس خارجی بیرون آورند و البته این تحولات نگران کننده که به دنبال تصمیم ناگهانی پوتین برای لغو سفرش به فرانسه صورت گرفته، به تمامی کارکنان دولتی ابلاغ شده است.

 

منبع    dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا