گوناگون

اعتماد مردم نباید مخدوش شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله جوادی آملی که در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد، اظهار کرد: حوزه علمیه که انقلاب از آنجا شروع شد با همه فراز و نشیب‌هایی که داشته و اتفاق افتاده است امروز توانسته موفق عمل کند.

وی گفت: بعد از گذشت 35 سال امروز مجددا برای اداره بخشی از این انقلاب به فردی رای داده شد که برخاسته از همین حوزه‌ها و از روحانیت است.

سخنگوی هیئت دولت با بیان اینکه برای کار اجرا و اداره قوه مجریه فردی انتخاب شده که در مجموعه روحانیت قرار داشته است، افزود: این نشان می‌دهد که مردم اعتمادی را که در این مدت نسبت به روحانیت داشته‌اند کم نشده است.

وی با بیان اینکه به‌‌ همان میزان که مردم اعتماد کردند، انتظارات از دولت بیشتر می‌شود، تصریح کرد: مردم به خاطر این اطمینانی که کردند انتظار ویژه‌ای از دولت در جهت اداره کشور دارند.

نوبخت تأکید کرد: برای ما مهم است اعتماد مردم در دورانی که اداره مملکت به یک فرد روحانی سپرده شده است مخدوش نشود.

وی بیان کرد: تمام تلاشمان را در دولت برای حل مشکلات موجود و مشکلاتی که از قبل بر جای مانده انجام می‌دهیم و شما خود از اقدامات در 24 ماه گذشته دولت اطلاع دارید که از بیان آن صرف نظر می‌کنم.

IMG16011456

معاون رئیس جمهور به هماهنگی قوای سه گانه با رهبری نظام گفت: بعد از ظهور انقلاب همه تلاش می‌کنند تا کشور، نظام و فردی را که در برابر استکبار با تفکر برخاسته از دین به مقابله برخاسته را سرنگون کنند و برای مخدوش کردنش اقدام به جعل کردند مانند همین القاعده و دائش که با عنوان دولت اسلامی دست به اقدام می‌زنند.

دکتر روحانی تلاش می‌کند تا چهره ناب اسلام را به جهان نشان دهد

وی عنوان کرد: رئیس جمهور، دکتر روحانی تلاش می‌کند تا چهره ناب اسلام را در برابر آن چهره متفاوتی که نشان داده‌اند به جهانیان نشان بدهد.

نوبخت با بیان اینکه برای ایجاد و تحقق اسلام و بهبود شرایط زندگی در همه ابعاد نیاز به برنامه داریم، افزود: قبل از آنکه برنامه زمانبندی ما به پایان برسد باید به فکر باشیم و برنامه ششم توسعه را تنظیم نماییم که معاونت راهبردی رئیس جمهمور وظیفه آن را بر عهده دارد.

مباحث فرهنگی زیربنای برنامه‌های دولت است

وی با اشاره به اینکه بحث فرهنگ زیر بنای برنامه‌های دولت است، گفت: ما از همه دست‌اندرکاران در این زمینه خواسته‌ایم تا هر برنامه‌ای را برای اعتلای فرهنگ دارند ارائه کنند تا از آن در کنار سایر ابعادی که برنامه توسعه دارد استفاده کنیم.

وی در پایان بیان کرد: من به عنوان مسؤل برنامه ریزی و نیز دیگر افراد دولت برای انجام کار‌هایمان به توصیه‌های شما مرجع عالی قدر نیاز داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا