گوناگون

افزون بر1100 کیلوگرم موادمخدر دردرگیری با قاچاقچیان در سراوان کشف شد

81229257 5809163

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ˈحسین رحیمیˈ روز دوشنبه با تشریح نحوه کشف این میزان مواد مخدر افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان با اطلاع از اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد جابجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر بوسیله خودروهای تندرو در محورهای فرعی حوزه شهرستان سراوان را دارند، موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از مدت ها کار اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن قاچاقچیان و کنترل محورهای موردنظر، شب گذشته خودروها و مسیر تردد آنها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروهای عمل کننده با شناسایی یک دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه پژو 405 متعلق به قاچاقچیان به منظور توقف آنها دستور ایست صادر کردند اما رانندگان بدون توجه به دستور پلیس با تیراندازی به سوی ماموران اقدام به فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از مدتی درگیری، قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند، با آتش زدن خودرو تویوتا حامل مواد مخدر قصد فرار با خودرو پژو را داشتند که با اقدام به موقع و سریع ماموران خودرو توقیف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: ماموران با همکاری نیروهای امدادی حریق را خاموش و در بازدید از خودرو 825 کیلو و 600 گرم تریاک، 3 کیلو و 150 گرم مرفین کشف کردند و 300 کیلو گرم تریاک نیز در آتش امحاء شد. ک/1

653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا