گوناگون

امام جمعه شیراز: جلب اعتماد سرمایه‌گذاران، رونق اقتصادی به‌دنبال دارد

امام جمعه شیراز گفت: برنامه‌ریزی صحیح دولت و جلب اعتماد صنعتگران و سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه فارس، آیت الله اسدالله ایمانی در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تاثیر علوم ارتباطات در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با به وجود آمدن امید در جامعه علمی و تخصصی استان فارس، موانعی که بر مسیر پیشرفت صنایع قرار دارد، برداشته می‌شود.

وی یادآور شد: به دنبال تاسیس کارخانجات متعدد در سال‌های اولیه انقلاب، استان فارس به عنوان مرکز مخابرات کشور شناخته شد اما با بروز اتفاقاتی، مرکز علمی این صنعت به استان دیگری انتقال یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدر در پاسخ به توصیه آیت‌الله ایمانی مبنی بر راه‌اندازی کارخانجات الکترونیکی و مخابراتی فارس نسبت به رونق مجدد این صنعت در استان ابراز امیدواری کرد و گفت: با تشکیل کمیته‌ای با حضور وزیر صنایع، استاندار و مسئولین مرتبط، کارخانجات مخابراتی و الکترونیکی فارس احیا خواهد شد.

دکتر محمود واعظی، صنعت مخابرات فارس را مایه افتخار ایران دانست و اظهار کرد: با برداشتن محدودیت‌ها، برای توسعه صنعت گام‌های موثری برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف دولت یازدهم یادآور شد: سیاست دولت در سال گذشته کنترل تورم بود که پس از موفقیت این طرح، رونق اقتصادی به عنوان هدف بعدی دولت مطرح شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا