گوناگون

ايران رهبر و الگوي واليبال معلولان آسيا و جهان

  لم سونگ شن، رئيس مالزيايي سازمان واليبال معلولان آسيا – اقيانوسيه در حاشيه رقابت‌هاي واليبال نشسته قهرماني آسيا که در مشهد در حال برگزاري است، گفت: از طرف هيات رئيسه از مردم ايران و به ويژه شهر مشهد به خاطر ميزباني خوب تشکر و قدرداني مي‌کنم.

وي ادامه داد: ايران رهبر و الگوي واليبال معلولان آسيا و جهان است. اين موضوع ارتباط مستقيم با تعداد بازيکنان و تيم‌هاي باشگاهي فعال اين کشور دارد. هميشه سعي کرديم از تجارب فني ايران استفاده کنيم. در سازمان واليبال معلولان آسيا و اقيانوسيه دو بحث توسعه و برگزاري رده بالاي مسابقات را در نظر داريم.

رئيس سازمان واليبال معلولان آسيا – اقيانوسيه تصريح کرد: در برگزاري مسابقات ايران هميشه حرف اول را مي‌زند و در بحث توسعه نيز جمهوري اسلامي ايران مي‌تواند کمک زيادي به اين سازمان کند. در سالهاي آينده دوره‌هاي داوري، کلاسبندي و مربيگري برگزار خواهيم کرد تا کمک به رشد فني واليبال معلولان آسيا و اقيانوسيه کند.

وي خاطرنشان کرد: مردم مشهد از مسابقات واليبال نشسته قهرماني آسيا استقبال خوبي کردند. اميدوارم مردم ديگر کشورها علاقمندي ايران را مشاهده و به اين سمت حرکت کنند که نقش رسانه‌ها در اين موضوع با اهميت است. متاسفانه اين شرايط را در رقابت‌هاي قاره‌اي و جهاني شاهد نيستيم. واليبال نشسته ايران در هر کشوري از جهان بازي دارد تعداد ايرانيان حاضر بسيار زياد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا