گوناگون

توقف استقلال مقابل الريان قطر در نيمه اول

  تيم فوتبال استقلال در آخرين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21:00 در ديداري تشريفاتي در  ورزشگاه آزادي تقريبا خالي از تماشاگر به مصاف تيم الريان قطر رفته که نيمه اول اين بازي با نتيجه به پايان رسيد.

امير ياکوب داور مالزيايي مسابقه به محمد قاضي از استقلال کارت زرد نشان داد.

در دقيقه 25 مسابقه خطاي مدافعان الريان روي محمد قاضي يک پنالتي براي استقلال به ارمغان آورد که آرش برهاني ضربه پنالتي را از دست داد و ضربه برهاني را دروازه بان الريان مهار کرد و در برگشت هم برهاني نتوانست توپ را گل کند. آرش برهاني در اين ديدار بازوبند کاپيتاني را هم بر بازو بسته است. آبي‌پوشان چهار ملي‌پوش خود را به دليل حضور در اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي در اختيار نداشتند.خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي و آندرانيک تيموريان امشب در ترکيب استقلال حضور ندارند.

در دقيقه 33 ضربه آزاد ارسالي ايمان مبعلي را دروازه‌بان الريان مهار کرد.

در دقيقه 39 ضربه سر حنيف عمران‌زاده را دروازه‌بان الريان به کرنر فرستاد. استقلال در نيمه اول حملات زيادي روي دروازه‌ الريان انجام داد.

در دقيقه 43 بازيکن الريان پشت محوطه جريمه استقلال صاحب توپ شدند که ضربه آنها از بالاي دروازه آبي‌ پوشان به اوت رفت.

در دقيقه 44 مهرداد اولادي مصدوم شدو  جاي خود را به کبه داد.

استقلال و الريان هر دو از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند و اين بازي حساسيتي براي دو تيم از نظر جدولي نداشت. البته کنفدراسيون فوتبال آسيا به تيم‌هاي برنده در هر بازي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 40 هزار دلار پاداش پرداخت مي‌کند. الريان به ليگ دسته دوم قطر هم در اين فصل سقوط کرده است.

در ديگر ديدار اين گروه تيم الجزيره امارات به مصاف تيم الشباب عربستان رفته که نيمه اول اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود الشباب به پايان رسيد هر دو تيم  از گروه صعود کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا