گوناگون

حاشيه ديدار استقلال و الريان

  تيم‌هاي فوتبال استقلال – الريان قطر در حالي از ساعت 21:00 امشب به مصاف هم رفتند که تنها 100 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* تماشاگران استقلال که بيشتر آنها را ليدرها تشکيل مي‌دهند بارها به تشويق امير قلعه‌نويي پرداختند و اين مربي نيز باحرکات دست به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* بازي استقلال و الريان با کمترين افت و خيز در جريان است که اين مسئله باعث شده برخي حاضران اندک در ورزشگاه بگويند با اين بازي همه مي‌خوابند!

* هنگامي که بازيکنان الريان مرتکب خطاي پنالتي شدند مربيان اين تيم به داور مسابقه اعتراض شديدي کردند.

* هنگامي که آرش برهاني پشت ضربه پنالتي قرار گرفت تماشاگران استقلال از سيدحسين حسيني دروازه‌بان استقلال خواستند که او پنالتي را بزند.

* دکتر امين نوروزي، علي اميري معاون ورزشي، امير عرب معاون اجرايي باشگاه استقلال، سيروس دين‌محمدي و شاهرخ بياني به همراه آنتونيو کارواليو در جايگاه ويژه حضور دارند.

* گزارشگران شبکه برزيلي به کمک آنتونيو در حال تهيه مستندي از تيم استقلال هستند. آنتونيو به گزارشگر اين شبکه توضيح داد که با توجه به حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا تماشاگر کمي به ورزشگاه آمده‌اند و اگر استقلال شانس صعود به مرحله بعدي را داشت ورزشگاه پر از تماشاگر مي‌شد.

* در يک اقدام عجيب شيرازي رئيس هيئت فوتبال استان تهران از سوي تماشاگران با شعار «فردوسي‌پور يادت باشه، شيرازي سرورته» مورد تشويق قرار گرفت.

* مهرداد اولادي دقيقه 43 بازي مصدوم شد و به جاي او کبه به ميدان رفت. مصدوميت اولادي به حدي بود که با برانکارد به رختکن رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا