گوناگون

ایران در شهر گوارولوس

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  هر  کدام از این تیم ها در شهرهای مختلفی اقامت خواهند داشت که ایران نیز اقامت در شهر گوارولوس را برگزیده است.
 
شهر گوارولوس با 453 سال قدمت پس از شهر  سائوپائولو دومین شهر بزرگ استان سائوپائولو است.
 
گوارولوس با 1/3 میلیون نفر جمعیت دومین شهر پر جمعیت استان سائوپائولو و سیزدهمین شهر پر جمعیت برزیل بوده و از این حیث در رتبه 53 قاره آمریکا قرار دارد گوارولوس همچنین پرجمعیت ترین  شهر غیر مرکز استان برزیل محسوب می شود.
 
این شهر ملقب  به” شهر پیشرفت” و همچنین” شهر شکم گنده ها” با اشاره به بومیان این منطقه است اما مهمترین شاخصه این شهر وجود فرودگاه بین المللی سائوپائولو که دومین فرودگاه بزرگ آمریکای لاتین می شود،‌ در این شهر است.
 
 شهردار گوارولوس: به میزبانی ایران افتخار می کنیم
 
 سباستیانو آلمیدا، شهردار گوارولوس در خصوص حضور تیم ملی ایران در این شهر گفت: شهر ما از بابت میزبانی تیم ملی ایران احساس رضایت و افتخار بسیاری دارد ما هر کاری برای سهولت اقامت ایرانی ها  در گوارولوس و رضایت آنها از این اقامت انجام  خواهیم داد تا این تیم بتواند حضوری موفق در جام جهانی داشته باشد.
 
ایران نزدیک‌ترین تیم جام به فرودگاه:
 
تیم ملی برای برگزاری هر 3 دیدار  خود مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی به صورت هوایی از گوارولوس راهی شهر هلی کوریتیبا، بلوهوریزونته و سالوادور خواهد شد و برای این منظور از فرودگاه بین المللی سائوپائولو که در گوارولوس قرار دارد، استفاده  خواهد کرد و فاصله 5/6 کیلومتری هتل تیم ملی با این فرودگاه یک مزیت ویژه برای  تیم ملی ایران محسوب می شود.
 
 این در حالی است که بین تیم های حاضر در جام جهانی 14 تیم دیگر علاوه بر ایران نیز در استان سائوپائولو و البته در شهرهای دیگر اردو می زنند که همگی آنها باید از همین فرودگاه استفاده کنند اما بر خلاف ایران برای آمد و رفت به فرودگاه باید مسافت زیادی را طی کنند.
 
 ایران در یکی از بهترین پکیج‌های میزبانی:
 
 تیم ملی ایران در طول اقامت در برزیل در کمپ کورینتیاینس در شهر سائوپائولو تمرین خواهد کرد این  پکیج یکی از 83 پکیجی بود که پیش از جام جهانی از سوی برزیل به فیفا پیشنهاد شد که 3- پکیج از این 83 پکیج پیشنهادی برای میزبانی از تیم‌ها در استان سائوپائولو قرار داشت و ناگفته نماند این پکیچ که از سوی کی‌روش برای تیم ملی انتخاب شده یکی از بهترین پکیچ‌های میزبانی برزیل بوده است و نزدیکی تیم ملی به فرودگاه سائوپائولویک مزیت مهم و بزرگ محسوب می‌شود.
 
اختلاف 450 دقیقه‌ای تهران و گوارولوس:
 
کشور پهناور برزیل دارای سه منطقه زمانی متفاوت است که شهر گوارولوس واقع در جنوب شرقی این کشور از لحاظ زمانی 7.5 ساعت عقب‌تر از تهران است.
 
به عنوان مثال در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی زمانی که ملی‌پوشان 7 صبح به وقت گوارولوس برای آغاز روز آماده می‌شوند، ساعت در تهران 14:30 خواهد بود.
 
قطعا همین اختلاف زمان 450 دقیقه‌ای تهران و گوارولوس کار خبررسانی را درطول رقابت‌ها دشوار خواهد کرد البته گوارولوس محل اقامت ایران و شهرهای کوریتیبا، بلو هوریزونته و سالوادو؛‌ سه شهر محل برگزاری دیدار ایران، همگی در یک منطقه زمانی قرار داشته و همگی 7.5 ساعت عقب تر از تهران هستند.
 
نحوه تماس با گوارولوس:
 
کد تلفن کشور برزیل 55 است و جالب اینکه کد شهر گوارولوس 11 است بنابراین برای تماس با شماره‌ای در برزیل باید به عنوان مثال به ترتیب زیر شماره‌گیری کرد:
 
21245800-11-55-00  
 
تیم ملی در هتل 5 ستاره پولمن:
 
هتل پولمن فرودگاه بین‌المللی (هتل سزارپارک سابق) هتلی پنچ ستاره ولوکسی است که ملی پوشان ایران در طول جام جهانی در آن اقامت خواهند داشت.
 
این هتل 74 اتاق دارد و تا مراکز تجاری مرکز شهر 18 کیلومتر و با فرودگاه بین‌المللی سائوپائولو فقط 6.5 کیلومتر فاصله دارد.
 
23 دقیقه فاصله هتل تا کمپ تیم ملی:
 
ملی پوشان اگرچه درطول رقابت‌های جام جهانی در شهر گوارولوس اقامت خواهند داشت اما تمرینات خود را در کمپ کورینتیانس در شهر 12 میلیون نفری سائوپائولو انجام خواهند داد.
 
فاصله دو شهر تنها 14 کیلومتر بوده و تیم ملی برای رساندن خود از هتل به کمپ، فقط 23 دقیقه را طی خواهد کرد.
 
مدت پروازهای تیم ملی در برزیل:
 
تیم ملی ایران در جریان رقابت‌های جام جهانی برای برگزاری سه دیدار خود در شهرهای کوریتیبا، بلوهوریزونته و ساوادور 6 پرواز رفت و برگشت از گوارولوس به این شهرها را تجربه خواهد کرد و در مجموع بیش از هشت ساعت در جریان دیدارهای جام جهانی پرواز خواهند کرد.
 
در این بین نزدیک‌ترین مقصد کوریتیبا محل برگزاری دیدار با نیجریه است که ملی پوشان با پروازی 56 دقیقه‌ای خود را به آنجا خواهند رساند.
 
پرواز از گوارولوس به بلوهوریزونته برای دیدار با آرژانتین یک ساعت و 6 دقیقه به طول خواهد انجامید و ملی پوشان برای رویارویی با بوسنی با پروازی دو ساعت و 17 دقیقه‌ای به سالوادور خواهد رفت.
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا