گوناگون

معروف: برزیلی‌ها تحمل باخت را نداشتند/ در بدترین روز سرویس‌ها بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید معروف در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ایران و برزیل که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و با برتری 3 بر 2 ایران خاتمه یافت، خاطرنشان کرد: برزیل نشان داد که در دیدارهای خارج از خانه بهتر بازی می کند. البته آنها در بهترین روز سرویس خودشان قرار داشتند و ما هم در بدترین روز سرویس خودمان بودیم ولی از اینکه برنده شدیم خوشحال هستم.

وی افزود: متاسفانه برزیلی‌ها تحمل باخت را نداشتند و زیر تور حرف‌هایی را رد و بدل می‌کردند. شرایط والیبال طوری است که میزبان می‌تواند خود را بر حریف تحمیل کند که در ست پنجم هم این اتفاق برای ایران رخ داد. در این بین تماشاگران سنگ تمام گذاشتند. البته وقتی برزیل جلو می‌افتاد آنها ساکت می‌شدند که باید بگویم باید هواداران صبوری کنند.

پاسور تیم ملی ایران با دشوار خواندن بازی‌ها در لیگ جهانی عنوان کرد: همه ایران را ضعیف‌ترین تیم گروه می‌دانستند ولی ما در حال نتیجه‌گیری هستیم. با یک برد یا یک باخت هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. ما هفت بازی خانگی داریم که می‌توانیم 10 تا 12 امتیاز از این دیدارها کسب کنیم.

معروف همچنین گفت: برزیل در بازی بعدی به آب و آتش می‌زند چرا که در صورت شکست شانس کمی برای صعود خواهد داشت برای همین من انتظار یک بازی سخت را در روز یکشنبه داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا