گوناگون

تیموریان: نسبت به دوره قبل جوانتر شده‌ایم/ حق اشتباه کردن نداریم

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از سائوپائولو برزیل، آندرانیک تیموریان در نشست خبری پس از پایان تمرین عصر پنجشنبه به وقت محلی ضمن بیان مطلب فوق افزود: فکر می‌کنم این جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران خیلی حساس است. ما جوانتر از قبل شده‌ایم و تجربه بالاتری نسبت به قبل داریم. امیدوارم بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم و به دور دوم جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: از لحاظ شرایط تیمی فکر می‌کنم نسبت به دوره قبلی صمیم‌تر شده‌ایم و چند بازیکن در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. در سال 2006 هم تیم خوبی داشتیم. نمی‌شود این دو دوره را با هم مقایسه کرد. امیدوارم تنها چیزی که می‌ماند به اهتزار درآمدن پرچم مقدس ایران در جام جهانی باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که تفاوت تیم ملی ایران در جام جهانی آلمان و برزیل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟، یادآور شد: تیم ملی ایران را امسال خیلی قوی می‌بینم و باید نسبت به داشته‌هایمان در تیم ملی فکر کنیم. شاید تیم ملی ایران ناشناخته باشد اما شاید بتوانیم یک سورپرایز برای تیم ملی داشته باشیم. شاید جلوی آرژانتین کارمان سخت باشد اما ممکن است بتوانیم تیم ملی این دو کشور را سورپرایز کنیم.

وی در مورد تجربیاتی که از دیدارهای جام جهانی قبلی کسب کرده، افزود: جام جهانی قبلی من سن کمی داشتم و جلوی مکزیک خیلی هیجان زده بود. تجربه خوبی از آن مسابقات به دست آوردم و خیلی باتجربه شدم. ما در جام جهانی حق اشتباه نداریم و باید با تمام توان بازی کنیم. اولین بازی خیلی مهم است و دیگر حق اشتباه نداشتیم. در بازی با مکزیک اشتباه کردیم و شانس صعود را از دست دادیم.

تیموریان در مورد اینکه آیا احتمال دارد بازیکنی از تیم ملی ایران در پایان جام جهانی به تیم‌های اروپایی بروند گفت: بله ما بازیکنانی داریم که می‌توانند به این تیم‌‍ها بروند. امیدوارم اینها شانس بازی کردن در جام جهانی را داشته باشند تا به تیم‌های اروپایی بروند چرا که آنها استحقاق و لیاقت حضور در تیم‌های اروپایی را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا