Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرعکس

بازسازی خودروی خاطره‌انگیز تویوتا لندکروز FJ45 LV

تویوتا لندکروز FJ45 LV در حالی این روزها بازسازی شده است که این خودرو برای بیشتر مردم دنیا و بخصوص ما ایرانی ها خودرویی خاطره انگیز، قدرتمند و جان سخت به حساب می آید. خودرویی که جزء نسل های اول مدل لندکروز کمپانی تویوتا بوده و امروز نیز مدل های جدید تویوتا لندکروز با کیفیتی فوق العاده عالی عرصه خریداران زیادی نیز دارد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

تویوتا لندکروز FJ45 LV این روزها نه تنها در آمریکا بلکه در نقاط مختلف دنیا همچنان پر طرفدار است اما تا به امروز حدود صدها مدل از تویوتا لندکروز وارد کشور آمریکا شده  و به دلیل خاص بودنش مورد استقبال مردم این کشور نیز قرار گرفته تا کیفیت و قابلیت های خاص آن تنها دلیل محبوبیت مدل های مختلف لندکروز در آمریکا باشد .

در این میان و هنگامی که کمپانی تویوتا کماکان محبوبیت تویوتا لندکروز را در کشور آمریکا مشاهده می کند در اقدامی قابل توجه دوباره دست به بازسازی و ارتقا یک مدل از خودروهای قدیمی خود یعنی تویوتا لندکروز FJ45 LV زد است.

بنابراین در تویوتا لندکروز FJ45 LV بازسازی شده ی جدید، از همان پیشروانه سابق و استانداردی استفاده شده است که در مدل های اولیه اش نصب شده و سیستم های انتقال آن نیز کماکان با مدل قدیمی خود هیج فرقی نکرده تا با ترکیب رنگ پایه آن یعنی همان رنگ آبی و طوسی روشن بتواند اصالتش را حفظ کند که البته به منظور افزایش استحکام این خودرو، کارشناسان فنی تویوتا از پیچ های جدیدی استفاده کرده اند که توان و قامت این خودرو را استوار تر نگاه می دارد.

با نگاهی به داخل کابین تویوتا لندکروز FJ45 LV بازسازی شد خواهیم دید که تویوتا از طراحی داخلی طوسی – همان رنگ سابق خود – استفاده کرده  و به قول ماشین بازها حالا دیگر مدل باز سازی شده تویوتا لندکروز FJ45 LV نسبت به نسل گذشته خود کمی با کلاس تر شده است.

بازسازی تویوتا لندکروز FJ45 LV از آن جا مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است که حتی قبل از بازسازی، توسط امیر دبی پیش خرید شد و به نظر می رسد این تنها نسخه بازسازی شده این ماشین در آمریکا باشد که البته تا به امروز تصیم کمپانی FJ برای بازسازی تعداد بیشتری از تویوتا لندکروز FJ45 LV عملی نشده و باید دید که در آینده آیا چین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر؟

با هم در میهن پست تصاویری از بازسازی خودروی خاطره‌انگیز تویوتا لندکروز FJ45 LV را تماشا می کنیم.

منبع   hiconsumption

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا